Help....dansende streepjes en plusjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door twijfelaartje23, 24 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Allereerst ben ik geen twijfelaartje23 meer maar 30 hahahaha. Zolang al niet meer online geweest :D
    Maar nu zit ik vol met stress, spanning en ongeduld.
    Ik probeer het zo kort mogelijk te verwoorden.....
    In okt 2015 mijn laatste prikpil gehad. Technisch gezien werkte hij tot januari.
    Sinds die tijd ook niks meer gebruikt. Maar werd niet ongesteld.
    Tot 25 juli ik dat dus wel werd......of niet..... duurde anderhalve dag en er was amper bloed ( sorry )
    Nou eisprong gehad en vanaf 22 aug kon ik dus gaan testen. Bij mijn dochter teste ik 5 dagen voor nod al vet positief.
    Vanaf vorige week donderdag wat vlagen van misselijkheid en strak gevoel van me buik dus vrijdag getest. Helaas negatief.
    Maandag weer getest en heel heel heel licht streepje te zien. Echt heel licht. Kv2v5 gebruik ik altijd. Maar ja ik weet waar het streepje hoort te staan dus na 80 x draaien, uit het plastic was er iets te zien.
    Niemand wat verteld en gister een nieuwe test gedaan. Heel iets duidelijker maar nog niet genoeg voor een foto. Ik een kaartje geschreven voor mijn man en we samen helemaal blij. Hij zag het streepje ook. Ben dus niet helemaal gek hahaha
    Gistermiddag moest ik sowiezo naar de ha dus dacht wil een duidelijke test hebben. Ik een digi van de etos.....negatief. pffff dat geeft duidelijkheid. Weten we nog niks.
    Vanmorgen met de kv + testen getest van de 2v5 waren op. Weer speuren naar een rot streepje. Of hij er nu is of niet ik word gek....mijn man zag hem nu ook niet.
    Vanmiddag weer een kv2v5 gedaan omdat ik daar het liefst mee test. En die was nog steeds heel licht of gewoon niet aanwezig ( omdat ik weet waar de streep moet staan ) oke lang verhaal alsnog......maar ja wat moet ik nu......je zou denken het streepje wordt elke dag donkerder......( tot nu toe nog niet )..als ik wel ongie was de 25 ben ik morgen 3 dagen overtijd......pfffff wordt knettergek van mezelf. Iemand ideeen?

Alvast dank! En leuk om weer terug te zijn!

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een foto van je test?

3. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Ja heb ik maar eigenlijk niet te zien. Even kijken of het lukt om hem te plaatsen

Bijgevoegde bestanden:

4. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Heb hem er even uitgehaald. Maar krijg hem er niet duidelijk op. Je zou hem hier kunnen zien zitten

Bijgevoegde bestanden:

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry ik zie niks.

Je zegt dat je ook je eisprong hebt gehad. Hoe ben je daar achter gekomen?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat. Plus dat je na prikpil stop vaak eerst nog erg onregelmatig bent. Helaas. Je baseert je NOD vast op je mogelijke laatste menstruatie. Maar wellicht ben je dus wel helemaal niet overtijd en hebben je streepjes op je eisprong gereageerd.

Of heb je ovulatietesten gebruikt danwel getemperatuurd dat je zo zeker bent van je eisprong?

7. kar lijn

kar lijn Actief lid

5 nov 2012
    231
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op de 2e foto zie ik wel heel vaag een streepje. Maar durf je niet te feliciteren.
    Sterkte met de onzekerheid, hoop dat ze snel donkerder worden!

8. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Op de tweede foto zie ik wel een streep maar ik weet niet of dit positief is. Ik zou nog een paar dagen wachten, als hij dan nog niet zichtbaar of duidelijker is dan vrees ik dat je niet zwanger bent :(

9. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Dank jullie wel voor de reacties!
    Geen idee of ik een eisprong heb gehad, moet eerlijk zijn dat ik dat nooit voel. Gooi mijn datums altijd even door de rekenmachine :) en ben idd uitgegaan de 25ste.
    We zullen moeten afwachten.......

10. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    Sorry ik zie hm (nog) niet

11. flower1986

15 aug 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken je verhaal.

Mijn zoontje is net twee geworden. Voor hem heb ik ruim 12 jaar de pil gebruikt. We zijn in mei destijds gestopt voor ons huwelijk en pas in september (na 4 mnd!) kreeg ik een bloeding van 1, 5 dag. Daarna duurde het weer erg lang en daarom in dec een afspraak gemaakt bij huisarts. We kregen een doorverwijzing naar gynaecoloog.(ze laten je een jaar rommelen, maar bij ons viel er niks te rommelen) Daar zat drie weken tussen. Ik voelde na een week aan mijn lichaam dat ik een eisprong had. Heb maanden lang goedkope dipsticks ovulatietesten gebruikt en die gaven het ook aan.
    De dag na bezoek gyn had ik mijn nod. Test gedaan en na een nacht toch licht positief. Ik ben gecontroleerd bij haar en alles bleek goed van binnen. Daar meteen urine ingeleverd en idd ik was zwanger. Dan mag je concluderen dat je toch best vruchtbaar bent met waarschijnlijk maar twee eisprongen.

Nu gaan we voor een tweede. Ik werd al steeds ongesteld door de laatste twee strippen heen dus daar ben il mee gestopt. We denken aan het eind van het jaar aan een broer of zus msar nu heb ik alweer een cyclus van bijna twee maand. Je weet niet waar je aan toe bent. Ik heb weer testen besteld. Mijn man wil het eigenlijk niet. Maar ik vind het zo vervelend dat ik gewoon niet weet waar ik aan toe ben..

Ik wens jullie heel veel succes. Niks vervelender dan een onregelmatige cyclus!

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Het leed dat de prikpil heet :(
    De prikpil is echt voor mensen die geen kinderwens hebben. Ik mag de gewone pil niet meer slikken dus ik gebruikte ook de prikpil wat toen ik 20 was had ik idd geen kinderwens. Toen ik mijn vriend leerde kennen was ik net een aantal keer ongesteld geworden na te zijn gestopt met de prikpil toen mijn relatie uit ging met mn ex. Het heeft een jaar geduurd voor ik überhaupt ongesteld werd. Dit had rede kunnen zijn om te denken: ga niet opnieuw aan de prikpil maar vanwege de relatie deed ik dit wel. 1 x heb ik hem laten zetten om ons te realiseren dat dit misschien niet de slimste optie was. Weer een jaar lang heb ik moeten ontpillen.
    Wat ik hiermee wil zeggen is... ik ben bang dat je echt nog even geduld moet hebben. Hier zijn we pas na de eerste echte menstruatie ervoor gegaan omdat het anders niet te doen is te zoeken naar een eventuele eisprong.

13. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Gister voor controle in het ziekenhuis en moest van mijn arts toch bloedprikken, dus ze heeft meteen de hcg ook even aangeklikt. Ze belt vanavond dus dan zullen we het zeker weten en ben ik hopelijk even van die rot streepjes en plusjes af.

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mijn vriendin heeft 3 jaar de prikpil gehad. Na het zetten van de laatste prikpil werd ze 7 maanden later pas ongesteld. En heeeeel onregelmatig. Soms zat er 2/3 maanden tussen uiteindelijk 1 jaar naar haar eerste menstruatie zwanger geworden. Dus 17 maanden na stoppen van de prikpil. Volgens mij word er bij de huisarts ook vrij duidelijk uitgelegd dat je niet direct weer ongesteld word en het soms zelfs 2 jaar kan duren voor je lichaam weer normaal functioneert. Ik denk dat je nog geen eisprong hebt gehad. En je testen wellicht reageren op een eisprong..... Ik heb overigens ook regelmatig zulke indrogers gehad.

15. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Bloedtest gaf geen zwangerschap aan.......dus lekker door blijven proberen.

16. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Dat is geen leuk bericht. Hopelijk toch snel een positieve test

17. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Hoop Dat je snel positief test. Wel fijn dat de dokter het serieus neemt.

18. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Ja idd maar was niet mijn ha maar de maag lever darm arts. En ivm onderzoeken was het gelukkig van belang om te weten. Anders had het me nog meer testen en onzekerheid gekost. Dus ben blij dat ik het zo kon oplossen. Via mijn ha was dit nooit zo snel gelukt.
    Dank jullie wel voor al de reacties!

Deel Deze Pagina