Aaaaauuuww Ik lag heerlijk te slapen en nu ? Ik heb kramp in mn darmen (hoop ik). Het doet zo een zeer en de pijn valt gewoon niet weg te zuchten. Mn buik wordt ook helemaal hard. Ik ben nu een week denk ik niet goed naar de wc geweest en ik ben op zoek naar iets per direct laxeert. Ik kan deze pijn echt niet verdragen het is binnen een kwartier weer raak met de krampen. Heb net ook geprobeerd een half uur lang op de wc te zitten. Maar niks, ik heb altijd al een moeilijke stoelgang gehad, maar nooit pijn. Helppp hoe kan ik nu per direct een grote doen ?
Ik hoop dat je nu onderhand wel naar het toilet bent geweest? Lastig is dat... Microlax, mag dat tijdens de zwangerschap? maar dat duurt 12 uurtjes geloof ik voordat het werkt. Wel een enorme opluchting! Verder kan ik je helaas niet helpen... sterkte!
Ja de krampen hebben geholpen. Helaas gaan ze niet weg :s. Ook niet tijdens een douche, mijn buik is meer hard dan soepel. En lijkt net of ik elk moment zwaar ongesteld word. Ach ja nog even volhouden.
Als je buik helemaal hard wordt, weet je wel zeker dat het darmkrampen zijn? Ik bedoel het klinkt ook als harde buiken... En als je daar zo'n pijn bij hebt. Ik zou het even goed in de gaten houden. Hoop voor je dat het snel wegzakt en dat je weer lekker kunt slapen.
Ik heb bijna elke dag bij alles wat ik doe een hardebuik, weet dus hoe dat valt, vervelend maar niet pijnlijk. Deze krampen zijn wel pijnlijk, heel pijnlijk bah bah. Eetst voel ik die kramp opkomen en daarna wordt mn buik keihard heel vervelend. Tussendoor gewoon harde buiken. Ik ga maar proberen te slapen alweer, want sliep zo heerlijk de krampen vergeet ik maar voor t gemak (zal wel niet lukken haha) Fijne nacht nog meiden
Klinkt mij een beetje als weeën eigenlijk. Hoe is het nu? Als je er nog last van hebt wel ff de vk bellen!
Darmkrampen kunnen wel een harde buik veroorzaken. Ik heb zelf soms last van krampen en kreeg dat van de VK mee. Zij heeft ook aangeraden om dan een warme kruik op m'n buik te leggen zodat de baarmoeder kan ontspannen. Wat bij mij goed helpt tegen verstopping is roosvice laxo. Nu zit ik in een aanzienlijk vroeger stadium van mijn zwangerschap dan jij. Ik zou in jouw stadium denk ik ook wel voor de zekerheid gaan bellen met de VK. Liever een keertje teveel dan te weinig.
Zou in elk geval even langs de huisartsenpost gaan. Evt voor een klisma oid. En kunnen ze meteen checken of het idd geen weeen zijn. Omdat je al zoveel harde buiken hebt dacht ik daar ook direct aan. Zelf kan ik ook niet naar de wc, darmen liggen echt stil. Ik heb Forlax al 2 weken en het werkt gewoon niet.
Hier is het ook regelmatig zo dat er een week of wat niks gebeurt en inderdaad ook dan geregeld harde buiken en buikpijn. Voorheen hielp een bakje koffie in de ochtend, maar nu nog weinig. Wat nu wel schijnt te helpen, is een slok sinas. Niet direct, maar binnen een uurtje of 3 is het meestal een wc bezoek. Misschien is dat een idee? Hoop dat het snel verbeterd voor je.
Mn vriend had een bekertje warme melk gemaakt en die heeft samen met de krampen goed geholpen. Hoop dat ik nu weer wat normaler naar het toilet kan. Ik ga/ging zovaak een week lang niet maar nog nooit pijn gehad ervan.. Ik was inderdaad bang dat het weeen waren, maar na 6 u vanochtend heb ik er geen last meer van gehad. Ik ga vanmiddag maar opzoek naar de roosvicee laxo en hopen dat dit niet meer gebeurt ! Ukoldaatje, als ik jou was zou ik toch even bij de ha iets anders vragen ? Vooral omdat je je al zo snel zorgen maakt, deze pijnen die ik had lijken denk ik echt erg veel op weeen. Kramp kwam buik werd hard hield aan en t viel niet weg te zuchten/puffen/gillen. En dat wens ik je niet toe. Wat een zwangerschap al niet met de darmen kunnen doen zeg !
Ja ik ga van de week wat anders halen, niet naar de wc kunnen is echt een drama he.. Gelukkig is het bij jou gezakt, hoop dat het nu niet meer in die mate terug komt.
Zoals jij je krampen beschrijft, zo voelden mijn weeen.. Ik zou het even in de gaten houden hoor als het weer terugkomt
Vervelend dat je er zoveel last van hebt gehad zeg... pfff. Ik neem dagelijks 2 kiwi's en dat helpt hier goed! Baat het niet dan schaadt het zeker niet .
Echt doen hoor Uk ! Ik vind het niet naar de wc kunnen opzich geen drama, ik weet niet beter. Alleen als ik ongesteld moest worden of was dan had ik een normale stoelgang haha. Maar deze pijnen bah ! Rundeepworld, zei net inderdaad al tegen mn vriend nu weet ik direct hoe weeen ongeveer voelen. Ik voelde alleen ook steekjes in mn darmen daardoor verwachte ik dat het mn darmen waren die moesten "bevallen" haha. Maar ik houd het in de gaten. Misschien was het gewoon stom toeval wat voor werk en mn darmen. Ik houd namelijk wel pijn in mn buik. Lili81, ik wilde inderdaad weer even wat mandarijntjes en kiwi's kopen. Maar t zag er weer eens niet uit. Dan maar extra vezels. Heb ook maar bruine bolletjes gehaald (ben niet van brood blehh). De roosvicee ben ik stom genoeg vergeten.
Echt doen hoor Uk ! Ik vind het niet naar de wc kunnen opzich geen drama, ik weet niet beter. Alleen als ik ongesteld moest worden of was dan had ik een normale stoelgang haha. Maar deze pijnen bah ! Rundeepworld, zei net inderdaad al tegen mn vriend nu weet ik direct hoe weeen ongeveer voelen. Ik voelde alleen ook steekjes in mn darmen daardoor verwachte ik dat het mn darmen waren die moesten "bevallen" haha. Maar ik houd het in de gaten. Misschien was het gewoon stom toeval wat voor werk en mn darmen. Ik houd namelijk wel pijn in mn buik. Lili81, ik wilde inderdaad weer even wat mandarijntjes en kiwi's kopen. Maar t zag er weer eens niet uit. Dan maar extra vezels. Heb ook maar bruine bolletjes gehaald (ben niet van brood blehh). De roosvicee ben ik stom genoeg vergeten.
Even pulken met een thermometer in je poepert. Werk bij de kinderen gegarandeerd Leuk klusje voor je schatje. hahah
Haha heb alleen een termometer voor de baby . Verwacht binnenkort weer een bevalling van een drol hoor. Kan vezels en alles eten, t wilt niet. Achjaa alvast oefenen he hahaha.
Bij mij werkt heel veel water drinken t beste.... Ik hoop voor je dat het snel beter word, want ik weet t is geen pretje.... Gr merel
Oh meiden, erg he, die hele bevallingen ....had er vannacht ook weer een.. Die huis tuin en keuken dingen helpen gewoon niet....(nou heb ik ook hashimoto dus kan altijd al moeilijker ) Vette hap, olijfolie, veel jus over je aard, boter op brood, veel vezels, kiwis op nuchtere maag..........het doet niets bij me..alleen zorgen voor gasvorming. Die Forlax helpt ook niet. Veel drinken zegt ha, ja ik drink me kapot zeg. Meer dan 2 liter per dag. Maar poepen ho maar... Ja als het dan echt eruit komt, berg je dan maar, dan is het echt zweten op de pot. En dat gebeurt negen van de tien keer als mijn man niet thuis is, en ik een gezellige peuter naast me heb staan in de wc.....zo erg ...