Aambeien, zwanger en bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shirleytje26, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Mischien een heel raar vraagje maar ben zwanger en heb al sinds mijn vorige zwangerschap aambeien naja over gehouden aande bevalling.
    Ze zijn niet zo groot echt hele kleintjes 2 stuks.
    Maar hoe te doen tijdens het bevallen ben zo bang dat tijdens het persen alles openscheurd of ze echt super groot worden.
    Iemand hier ervaring mee die bevallen is met aambeien??

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Eehh ja hier..

niet open geklapt ofo haha maar wel groot geworden!!
    Tsjaa.. Je doet er niks aa je moet toch persen:p

Was ook echt doodsbang om te poepen erna.. Sorry haha
    Maar viel echt reuze mee :)
    En ik heb gesmeerd met curanol en elke dag aan kv gevragd of t al minder werd haha ding was niet te missen dus t was niet dat ze veel moeite moest doen om t te zien hoor ;)

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Yep hier ook ervaring helaas, na de bevalling zijn ze getroboliseerd, ik kreeg curanal (mag alleen als je niet meer zwanger bent) en ze zijn in het zh doorgeprikt, geen lolletje maar ze waren daarna wel zo weg.Nu weer last van, maar we zien het wel, hopelijk valt het deze keer mee.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Rotkrengen zeg!!

ook na de mijn vorige zwangerschap gekregen, vind ze ook heel irritant!! ben bang dat er bij een evenuele 2e zwschap er meer volgen. dan ga ik ze echt wel weg laten halen hoor!!

5. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Haha bedankt voor jullie reacties.
    Kan me in ieder geval vast ergens op gaan voorbereiden.
    Ben niet eens bang voor de bevalling en weeen storm maar wel voor de aambeien haha

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Curanol mag gewoon tijdens zwangerschap hoor! Helpt erg goed trouwens ook, bij opkomende aambeien.

Hier ook aambeien aan de eerste zwangerschap/bevalling over gehouden, en ben ook erg benieuwd hoe dat straks zal gaan. Ze spelen nu al wel weer op zodra m'n stoelgang wat lastiger gaat.
    Ze zijn destijds door de bevalling ook getromboliseerd en door de huisarts doorgesneden op kraamdag 5. Daar knapte het heel erg van op.
    Als dat deze keer weer gebeurt, ga ik ze naderhand wel operatief laten verwijderen, denk ik, want dan wordt een stukje hygiene weer een stukje gemakkelijker... ;) Had nu steeds zoiets van: wacht nog maar even, anders kan ik na een bevalling opnieuw.

Deel Deze Pagina