Bewezen: baby's laten huilen is goed voor mama en kind - HLN.be Ik ben het er niet mee eens Wat vinden jullie? x
als je even de zoekfunctie gebruikt, vind je genoeg meningen. Pas geleden nog meerdere topics over geweest..
Quote: "Het is wel niet zo dat ouders de deur van de slaapkamer kunnen toetrekken en baby's een hele nacht laten huilen om slechts de volgende ochtend hun kind te controleren. Dit kan erg stresserend zijn voor de ouders, we raden het niet aan." En dat arme kind dan? wat een ontzettend rare uitspraak
Sandraske heeft een link geplaatst , dan kun je zien hoe er over gedacht wordt. Heel divers, van huilen tot niet huilen, tot sommige huiltjes wel en andere niet. Ik ben niet per se tegen huilen, onze dochter kan er wat van als ze haar zin niet krijgt . Maar zij is dan ook al iets ouder. Meestal leid ik haar af, dat werkt het best. Bij het naar bed gaan doet ze het nu ook. Weggaan, keihard huilen, terugkomen, stil, troosten, lekker liggen, weggaan...keihard huilen. Vind het zo zielig voor haar. Ik ga haar dan ook eigenlijk meteen weer troosten, maar probeer wel weer weg te gaan. Mee naar beneden helpt niet, dan gaat ze feesten en een half uur later alsnog huilen boven. Ze blijft dus in bed, maar ik troost haar wel.