Winterjas voor een baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door NiekeKris, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Er zijn al veel topics over winterjassen, maar ik heb een andere vraag, dus toch maar een nieuw topic.

Ik had een winterjas besteld voor mijn jongste dochter, maar ik was vergeten dat een kraag zo vreselijk onhandig is... Wel lekker warm natuurlijk, maar hij zit al snel voor de mond en soms ook neus, wat ik niet prettig vind (en wat me ook voor een baby niet fijn lijkt)... Bestaan er winterjassen zonder (grote) kraag? En waar vind ik die? (Ik ben op zoek naar een jas in maat 74.)

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb er eentje bij zeeman gekocht een hele simpele voor erbij. Deze had ze vorig jaar in 68 en was een superjas! En dat voor €6,99 :D

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Heb bij de Zeeman gekeken, maar vond ze niet zo leuk... Ik wil ook gewoon maar één jas (twee komt volgend jaar wel, als ze echt buiten speelt ed), maar dan wel een leuke...

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Misschien op marktplaats kijken?

5. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

19 jan 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Ik heb gisteren bij de V&D een winterjas gekocht. Wel met kraag en muts met bont er aan, maar ik heb daar ook hele leuke gezien zonder kraag. Kijk daar eens , als je dat nog niet gedaan hebt :p xx

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Dan kan ik net zo goed gewoon bij kledingwinkels kijken, toch? :D

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Nou, ik vind markplaats een stuk makkelijker zoeken, en nog goedkoper ook.

8. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Wij hadden hier bij een van haar winterjassen (ze is flink verwend door de familie ;)) ook last van. Opgelost door de kraag open te laten en een sjaaltje om te doen. Heeft ze toch een lekkere dikke jas aan en haar nekje blijft goed warm door een sjaal!

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik vind marktplaats juist dramatisch met zoeken. :D Goedkoper is het wel, maar soms is iets ook echt afgeragd, terwijl het er op de foto wel aardig uitziet... Ben er daarom wat terughoudend mee, vooral met dingen die iedere dag gedragen worden.

@Yil: Kraag liet ik bij de oudste ook open staan, maar als ze dan haar hoofdje draaide ofzo (bv. met slapen), dan draaide ze er alsnog in...dus vond ik ook niet heel handig...

Deel Deze Pagina