Er zijn al veel topics over winterjassen, maar ik heb een andere vraag, dus toch maar een nieuw topic. Ik had een winterjas besteld voor mijn jongste dochter, maar ik was vergeten dat een kraag zo vreselijk onhandig is... Wel lekker warm natuurlijk, maar hij zit al snel voor de mond en soms ook neus, wat ik niet prettig vind (en wat me ook voor een baby niet fijn lijkt)... Bestaan er winterjassen zonder (grote) kraag? En waar vind ik die? (Ik ben op zoek naar een jas in maat 74.)
Ik heb er eentje bij zeeman gekocht een hele simpele voor erbij. Deze had ze vorig jaar in 68 en was een superjas! En dat voor 6,99
Heb bij de Zeeman gekeken, maar vond ze niet zo leuk... Ik wil ook gewoon maar één jas (twee komt volgend jaar wel, als ze echt buiten speelt ed), maar dan wel een leuke...
Ik heb gisteren bij de V&D een winterjas gekocht. Wel met kraag en muts met bont er aan, maar ik heb daar ook hele leuke gezien zonder kraag. Kijk daar eens , als je dat nog niet gedaan hebt xx
Wij hadden hier bij een van haar winterjassen (ze is flink verwend door de familie ) ook last van. Opgelost door de kraag open te laten en een sjaaltje om te doen. Heeft ze toch een lekkere dikke jas aan en haar nekje blijft goed warm door een sjaal!
Ik vind marktplaats juist dramatisch met zoeken. Goedkoper is het wel, maar soms is iets ook echt afgeragd, terwijl het er op de foto wel aardig uitziet... Ben er daarom wat terughoudend mee, vooral met dingen die iedere dag gedragen worden. @Yil: Kraag liet ik bij de oudste ook open staan, maar als ze dan haar hoofdje draaide ofzo (bv. met slapen), dan draaide ze er alsnog in...dus vond ik ook niet heel handig...