help de muren komen op me af...

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Nou, ik heb wel een demper,.. die in de trompet kan, maar dan nog schrikt hij er van.. en gaat huilen.
    Dus toen vriendlief geen werk had, ging ie vaak even wandelen met hem, zodat ik oefenen kon.. maar ja, gelukkig werkt ie weer, alleen kan ik niet oefenen nu ;)
    Speel nu zo'n 6 jaar trompet, tijdens zwangerschap niet gedaan.. en zit nu voor het eerst bij een muziekkorps.
    17 dec. me eerste concert in uniform, en daarna mag ik mee met shows lopen etc.
    Dus wel gaaf.

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ja hier dus ook, van de eerste heb ik alles zelfs nog gewoon los in een doos zitten..:)
    Dus kan ze beter leuk in gaan plakken, en dan het boek van onze kleine er maar gelijk bij doen.
    Anders komt het er nooit van haha.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hier ligt ook alles nog los in een doos per kind, denk dat ik er toch maar eens aan moet geloven. Straks zijn ze het huis uit en dan liggen ze er nog haha......

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    moet ineens denken aan die reclame voor postbezorger:D Misschien idee om 1 of 2x in de week te gaan doen? Dan ben je buiten met een doel en je verdient er nog iets mee (weet niet wat de voorwaarden enzo zijn hoor!)

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    martijn gaat wel naar de psz maar een ochtend en een middag. ik doe verder vrijwilligerswerk maar dat is in het weekend en maar twee keer per maand. verder ben ik geen crea bea. ik krijg het straks met drie kids weer drukker maar begin steeds chagerijniger te worden weet gewoon niet hoe ik mn dag door moet komen..

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Ik moet er niet aan denken Mira een paar uur te missen om iets voor mezelf te kunnen doen. Maar ik ben hier best extreem in, dus ik begrijp ook wel dat mensen dat niet begrijpen :D

ik denk dat dat nog wel komt, je meisje is nog maar een half jaartje, dan snap ik wel dat je nog niet zonder haar kunt. misschien dat je een jaartje of 2 verder bent, dat je het wel lekker vind als je even iets voor jezelf kunt doen. nu ook, sophie op school, thijs op bed. gauw eten voorbereiden voor vanavond (heb ik straks alle tijd voor kids) en wasje ophangen. nu even achter de laptop, zonder de hele tijd een kind aan mn been of "mama" te horen. even helemaal stil, straks gaat k3 weer, ook gezellig. maar daarom geniet ik nu even van de rust.

7. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Tja, ik verveel me eigenlijk niet zo snel. De dagen vliegen hier voorbij. Huishouden, boodschappen doen, op en neer naar de peuterspeelzaal. Ik vermaak me wel. 's Avonds lekker scrappen of kaarten maken. Zou willen dat ik meer tijd daarvoor had.
    Ik wandel ook erg veel met de kinderen, gaat natuurlijk ook redelijk wat tijd inzitten.
    Daarnaast zit ik in de ouderwerkgroep van de peuterspeelzaal, verdien ik wat bij met mijn blog spaarwallie, die ik dus bij moet houden en zo kan ik nog wel even doorgaan.

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Heb ik blauwe maandag gedaan, maar is geen doen met de kinderwagen.
    ;)

Deel Deze Pagina