Tarief kerstzegels

Discussie in 'De lounge' gestart door jane1984, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    :oops: Misschien een beetje vroeg maar weet iemand of de kerstzegels van vorig jaar nog geldig zijn omdat de gewone zegels in prijs verhoogd zijn iemand een idee?

ik vond er net nog een hoop namelijk zou dat tarief ook omhoog gegaan zijn dan?

groetjes jane

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Anders plak je er 2 op, zit er altijd voldoende op om ze te versturen..

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ze zijn gewoon geldig alleen als ze omhoog gegaan zijn moet je ff bijplakken.

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    welneeeee met kerst kraait er geen haan naar 2 cent bij plakken
    gewwon zegel er op en versturen met kerst
    ze hebben daar wel wat beters te doen.

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dit had ik dus met de gewone zegels, had nog een berg van 39 cent liggen en ik hoorde dat je deze gewoon nog mocht opmaken zonder erbij te hoeven plakken, dus denk dat dat ook voor de kerstzegels geldt!

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ze hebben een keer een test gedaan over zegels plakken. ook als je de gratis zegels van de supermarkt erop plakt heb je grote kans dat de kaarten gewoon aankomen :D

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hahahah ik ga voortaan zelf een koninginetje tekenen rechts boven in de hoek

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goeie tip!

Alleen zou wel lullig zijn voor je vrienden en familie als ze er nu wel naar keken...
    leuk kerstkaartje ontvangen dan.. hihi ;)

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    kijk en dát is nou het voordeel van bevallen in dec of januari; je kunt kerstzegels op de kaarten plakken en zo besparen! :D

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb dit vroeger vaak zat gedaan en de brieven en kaarten zijn altijd aangekomen :)

11. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    was laatst op tv, je mag zelf nog postzegels plakken uit het gulden tijdperk. alleen ff omrekenen naar euro's en bijplakken als het tekort is.

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Haha, even geheel off-topic, maar vroeger had ik veel penvriendinnen. Wij deden altijd een dun laagje pritt over de postzegel zodat je de stempel er met een vochtige doek weer kon afvegen :) Postzegel losstomen en hij was weer klaar voor gebruik :)

On-topic: Ik zou gewoon bijplakken. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

13. Niet meer actief

mij hebben ze eens op het postkantoor gezegd dat ik gewoon oude zegels kon plakken.

Overigens krijg ik wel eens een brief in de bus met een boete omdat iemand vergeten was een postzegel te plakken.
    Na twee keer een herinnering word die boete teniet gedaan, ik heb nog nooit wat betaald.

14. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    wij krijgen bij tnt al zo weinig betaald, gaan we ook nog lullig doen om een postzegel, onze lonen worden van de postzegels betaald. :)

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dan zou ik maar een andere baan gaan zoeken, want dat is natuurlijk een top idee van Minyaweth.. ;)

16. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    als iedereen een andere baan zoekt komt er ook geen post meer ;)

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en als er geen post meer komt, dan krijgen we ook geen rekeningen meer....das lekker...

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    toen ik in duitsland werkte kreeg ik kaarten uit nederland met een kerstzegel erop zonder strafport te moeten betalen...... hoe vind je die
    dus nu sturen wij de kerstkaarten naar het buitenland met kerstzegels...

nog een tip...krijg je een kaart voor strafport niet betalen.....gewoon terugsturen met de tekst...sorry maar ik ga niet betalen voor wat een ander te kort plakt......en het werkt hoor.....wij doen dat hier op ons werk regelmatig en krijgen nog steeds de post :D

Deel Deze Pagina