Geachte lezers, Mijn naam hou ik liever ff verlopig geheim ivm misch aankomende gerechtelijke stappen.......maar had een paar vragen en kan wel wat tips gebruiken. Ik word mischien vader..... De relatie van de aankomende moeder was uit op het moment dat ze zwanger raakte. Toen ze me het vertelde dat ze zwanger was, zei ze heel netjes erbij dat we DNA test zouden doen aangezien ze niet helemaal zeker weet wie het vader is.....maw we komen eruit Nu dat ze bijna gaat bevallen doet ze erg afstandelijk en ben ik dus bang dat ze liever de weg van de minste weerstand kiest. Het ergste is dat die jongen waarmee ze is het niet eens weet dat hij mischien niet de vader is. Mijn vragen zijn duidelijk in de richting van wat mijn rechten zijn en ben bereid alle plichten die op mjn pad gaan komen te aanvaarden..... mijn vriendin(7maanden) weet ervan van begin af aan en steunt me(godzijdank) 100% in mijn besluuit om te vechten voor dit. Ze hebben al een voorinschrijving van ongeboren vrucht gedaan bij ons op de gemeente ivm met erkening wanneer het kind geboren is. Hoe kan ik het beste dit aanpakken uitgaande dat ze niet gaat meewerken en misch gaat alles ontkennen en het proces zal frustreren... Heb al een advocaat in de arm genomen en zie hem einde van de week, maar dacht vraag het hier mischien dat iemand uit ervarings tips kan geven. Kan altijd haar vriend inlichten maar wil niet de schuld krijgen dat ze uit elkaar gaan?.......vooral als het kind van mij is beginnen we gelijk verkeerd. Aangezien het grotste deel van de leden op het forum vrouwen zijn, ben ik bang dat ........ Met vriendelijke groet mischien een vader.
Geachte lezers, Mijn naam hou ik liever ff verlopig geheim ivm misch aankomende gerechtelijke stappen.......maar had een paar vragen en kan wel wat tips gebruiken. Ik word mischien vader..... De relatie van de aankomende moeder was uit op het moment dat ze zwanger raakte. Toen ze me het vertelde dat ze zwanger was, zei ze heel netjes erbij dat we DNA test zouden doen aangezien ze niet helemaal zeker weet wie het vader is.....maw we komen eruit Nu dat ze bijna gaat bevallen doet ze erg afstandelijk en ben ik dus bang dat ze liever de weg van de minste weerstand kiest. Het ergste is dat die jongen waarmee ze is het niet eens weet dat hij mischien niet de vader is. Mijn vragen zijn duidelijk in de richting van wat mijn rechten zijn en ben bereid alle plichten die op mjn pad gaan komen te aanvaarden..... mijn vriendin(7maanden) weet ervan van begin af aan en steunt me(godzijdank) 100% in mijn besluuit om te vechten voor dit. Ze hebben al een voorinschrijving van ongeboren vrucht gedaan bij ons op de gemeente ivm met erkening wanneer het kind geboren is. Hoe kan ik het beste dit aanpakken uitgaande dat ze niet gaat meewerken en misch gaat alles ontkennen en het proces zal frustreren... Heb al een advocaat in de arm genomen en zie hem einde van de week, maar dacht vraag het hier mischien dat iemand uit ervarings tips kan geven. Kan altijd haar vriend inlichten maar wil niet de schuld krijgen dat ze uit elkaar gaan?.......vooral als het kind van mij is beginnen we gelijk verkeerd. Aangezien het grotste deel van de leden op het forum vrouwen zijn, ben ik bang dat ........ Met vriendelijke groet mischien een vader.
Beste toekomstige vader. Ik ben geen man, maar een vrouw, maar ik weet wel van het bestaan van een mannensite af. Google maar even op ik vader. 1 van hun forumthema's gaat over jouw situatie. Wellicht dat je heel veel tips daar kan krijgen. Succes ermee!
Ben je bang dat wat? Misschien vind je nuttige informatie in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=60206
.....bang dat jullie niet echt behulpzaam zouden zijn. Ondanks de lusten ( van maar 6 a 8weken ) ben ik bereid de lasten te accepteren. Niet dat een kind echt een grote last is maar door dit zijn we genoodzaakt om te verhuizen naar een grotere woning dan de tweekamer waar we nu inzitten. Mocht ik de vader niet zijn of het kind nooit te zien krijgen hou ik tenminste een grotere woning aan over. Dank je wel voor de info iig. Erg informatieve forum Pindy. ga me gelijk registereren. Dank je lizab.
Niet dat jullie echt eng zijn , maar na het googelen was ik doorverwezen hier naar toe en zag ik een paar harde uitspraken die op dit forum geplaatst waren. En inderdaad was ik bang voor een bepaalde sfeer ten opzichte van de mannelijke geslacht.....denk dat ik t mis had met vriendelijke groet
gelukkig maar! Ja met alle hormonen willen er nog eens harde woorden vallen, maar we zijn ook best lief met z'n allen! misschien heb je hier ook nog wat aan: http://mens-en-samenleving.infonu.nl/di ... -kind.html http://www.erishulp.nl/FAQ/biologischevader.html
hoi hoi ik denk persoonlijk dat je jou ex vriendin als je het zo mag noemen voor de keuze moet stellen of zij verteld haar vriend het of jij doet het mocht het jou kindje wel zijn heb jij net zo goed rechten en niet vergeten we zijn hard tegen die kerels die gewoon maar doen vervolgens hun zwangere vriendin/exvriendin het lekker laten uitzoeken of zelfs schreeuwen om abortus jij daarentegen wilt wel je verantwoordelijkheid nemen dus daarmee sta je al in de plus ik hoop dan ook echt dat alles goed komt en eis gewoon die dna test dat kan je gewoon via je advocaat doen zelfs als die ex zegt dat het niet jou kind is met die dna test als mocht uitwijzen dat het jou kindje is heb je gelijk ook je rechten zoals bezoekrecht en weekenden met je kleine via de rechter kan je dan zelfs gelijk gaan voor gedeelde voogdij en nog een plusje voor je huidige vriendin het is niet makkelijk om te accepteren dat je partner een kindje krijgt bij een andere vrouw dus daar prijs ik haar ook voor dat ze haar eigen gevoel opzij zet voor de kleine baby en jou vaderschap veel succes en groetes nathalie
Hoi mischvader, Ik heb een tijdje terug een soort gelijke vraag gesteld hier voor mijn neefje. Hier is de link naar het topic misschien kun je wat tips ervan gebruiken. Ik begrijp je angst wel, helaas is het nog steeds in nederland zo dat vrouwen veel rechten hebben wat betreft een ongeboren kindje. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Ik wil je heel veel sterkte wensen, knuffel conny