Ja, dat is ook jammer ja.. Het bedrijf dat alle recors nabelt is een grote klant van mij.. Ik was daar dus ook aanwezig om mee te helpen.. Echter zijn de krachten al vanaf zaterdag bezig om alles weg te werken.. in totaal van 10 uur 's ochtends tot 21.30 uur 's avonds.. echt waanzinnig... Tis een goed teken dat er zoveel animo is geweest
Dat is inderdaad jammer, maar het kan helaas niet anders. Als je eens weet hoeveel mensen er terug gebeld moeten worden! Gisteren waren het er nog 100.000! Dus dat neemt gewoon tijd in beslag. Bij ons op het werk zit ook een heel team en gaat iedereen naar werktijd ook nog even een uur of langer vrijwillig meebellen.
jeetje nog zoveel mensen die terug gebeld moeten worden? Dan heb ik geluk gehad dat ik er wel door gekomen ben. Mijn schoonmoeder is ondertussen ook terug gebeld. Ik ben benieuwd hoeveel er nu nog opgehaald wordt. Ik ben toch wel blij met dit soort cijfers, een teken dat veel mensen het toch aangrijpt.
bij school van dochter ,is morgen haiti markt ,dan gaan ze geld verzamelen voor haiti met spullen verkopen en show's te geven , dochter gaat ook dansen maar ik heb al geld overgemaakt dus ben niet van plan om veel spullen te kopen enzo maar wel mooi dat ze daar aan meedoen vind ik