Zwanger of restjes pregnyl?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dora26, 24 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    #1 Dora26, 24 apr 2016
    Laatst bewerkt: 24 apr 2016
    Dames,
    Ik test normaal nooit zo vroeg, maar omwille van een paar kwaaltjes heb ik het toch gedaan en daar heb ik nu wel heel veel spijt van... :)

Ik had een tuurstreepje op mijn kruidvattest vanmorgen, héél tuur, je ziet hem niet op de foto... Maar ik had zelf nog nooit zo'n duidelijk streepje gehad, dus ik stond serieus te trillen op mijn benen... Ik had niet verwacht dat er een streepje ging komen, omdat ik wel eens meer kwaaltjes had, maar altijd negatief heb getest!

Dan heb ik meteen alle testen uit de kast gehaald die ik nog maar liggen had en heb ik meteen nog een clearblue (plustest, geen digitale!), actiontest en een predictor early gedaan...
    Op elke test een tuurstreepje, behalve op die van action!

Maar... Dan kwam bij mij ineens de grote twijfel opzetten... Kloppen die streepjes wel? Normaal heb ik een luteale fase van 12 dagen (dus dinsdag nod), het ziekenhuis raadde me aan om pas donderdag (na 14 dagen) te testen om zeker te zijn... (Dom van mij, ik weet het!)
    Ik zit 11 dagen na de pregnyl en 10 dagen na de iui... Normaal zit pregnyl gemiddeld 7-10 dagen in je lichaam, dus dat is al op het nippertje!

Ik heb getest (met een actiontest) op 7 dagen na de pregnyl en toen had ik op de actiontest nog een heel klein tuurstreepje staan, amper zichtbaar, dus ik ging ervan uit dat de pregnyl snel uit mijn lichaam zou zijn... maar nadien niet meer getest om dat te controleren!
    Maar nu twijfel ik dus, omdat ik nu (met de negatieve actiontest) eigenlijk pas 100% zeker weet dat ik geen grote hoeveelheden pregnyl meer in mijn lichaam heb...

Maar, de andere testen zijn net iets gevoeliger en misschien pikken die wel nog net een kleine hoeveelheid pregnyl op ipv dat het van een zwangerschap komt...

Dames die ervaring hebben met pregnyl, wat denken jullie? Ik weet het niet en durf er nu dus ook niet vanuit te gaan dat ze positief zijn... Ben gewoon heel bang dat het vals alarm is!

Hierbij nog de foto's... Op de clearblue, predictor en kruidvat zie ik hem héél lichtjes, action is gewoon helemaal negatief. In het echt zie ik ze wel duidelijker!

Bijgevoegde bestanden:

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hierbij de andere testen van vanmorgen...

Bijgevoegde bestanden:

3. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Tja helaas kan dat nog steeds een restje Pregnyl zijn. Je hebt niet een witte test tussendoor gehad en dan weet je het eigenlijk niet zeker. Pregnyl zit, zoals ik hier heb gelezen, bij sommige vrouwen zelfs nog na 14 dagen in het lichaam. Er zit niet anders op dan doortesten en ik hoop heel erg voor je dat ze de komende dagen gaan oplopen.

4. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 11 dagen na de injectie(9dpo) een tuur streepje bij mijn eerste. Ook in de zenuwen net als jij natuurlijk :) daarna elke dag getest en ze liepen mooi op. Dit is het enige dat je kunt doen de komende dagen om erachter te komen. Nu bij de tweede extra gewacht tot 12 dpo met testen ( lf van 11).
    heel veel succes! Hoop dat je testen oplopen komende dagen.

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hier is pregnyl na 8 dagen weg, maar dat verschilt van persoon tot persoon. Je kunt het idd alleen zeker weten door te blijven testen. Oplopen is goed nieuws!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt dames! Er zal inderdaad niet veel opzitten dan verder te testen... Voel me zo dom ;) Was vanmorgen ook gewoon iets te euforisch dat ik een streepje zag en de euforie won het even van mijn gezond verstand...
    Afwachten en doortesten dan maar!

Voor de duidelijkheid nog even, ik had 5000EH pregnyl. ;)

7. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Dora26. Ik hoop heel erg dat je morgen net weer wat duidelijkere streepjes hebt!

8. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat ze gaan oplopen!

9. Hoop dat ze oplopen, maar pregnyl kan ook 15 dagen nog in je lichaam zitten hoor. Dit is per keer en per persoon verschillend.. Dus hoop dat ze oplopen, maar het is bog vroeg na pregnyl dus kan goed nog pregnyl zijn

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Bij mij altijd op dag 14 na pregnyl nog lichte strepen op de kv bij pregnyl 5000 eh

Het kan dus nog zeker van de pregnyl zijn.
    Over 2 dagen nog een keer testen om te kijken of ze oplopen.

Succes!!

Ps. Door de pregnyl kan je lf nu ook langer zijn ;)

11. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.398
    1.176
    113
    Spannend dora! Ik hoop en duim echt voor je dat de streepjes oplopen komende dagen! Je bent ook al zo lang bezig! Succes

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt! Dat van de luteale fase vroeg ik me inderdaad ook al even af...
    Afwachten maar ;)

13. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ohhhhh... ik hoop het zo ontzettend voor je meis!

14. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik heb geen ervaring met pregnyl, maar zie wel op alle 4 testen een lichte streep.. Hoop voor jou dat het geen pregnyl meer is en je testen mooi op gaan lopen...

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dankjewel lieverd :p
    Ik ga nog niet te hard hopen hoor... Anders is de teleurstelling te groot, moest het toch nog de pregnyl zijn!
    Wachten, wachten maar weer ;)

16. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ik hou het in de gaten hier en zal heel veel positieve gedachten jullie kant op sturen! Oh, wat zou het fijn zijn als de Medische Molen jullie verder bespaard mag blijven. Ik denk ook dat het goed is dat je voorzichtig bent, zeker met de wetenschap dat Pregnyl inderdaad nog in je lijf kan zitten, maar er bestaat een kans dat... en dat is sowieso super spannend! Als hij vanaf nu oploopt is het goed nieuws... duim, duim, duim!

17. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik had een vraagje ben nu bijna 1,5 jaar bezig om zwanger te raken. Elke keer weer een vaag verhaal bij mij. Ik zit nu op mn 12 de dag na pregnyl, maar het lijkt dat mn testen steeds donkerder worden.. Zou dat de pregnyl kunnen zijn? Heb namelijk gelezen dat pregnyl kan schommelen..

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Hoi! Boven aan de overzichtspagina van het onderdeel "ovulatie en zwangerschapstesten" (waar alle topics onder elkaar staan) kun je klikken op een roze knop met "nieuw onderwerp". Dan kun je zelf een topic aanmaken en wordt er ook specifiek alleen op jou gereageerd. Je krijgt dan veel meer reacties. Als het gelukt is, kan ik je ook uitleggen hoe je een foto toevoegd, dan kunnen we letterlijk met je mee kijken!

19. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Ga ik gelijk doen!

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt! We zullen het zien de komende dagen!
    Ben wel héél bang dat het nog de pregnyl is, dus ik behoed me voor een negatieve test morgen of overmorgen... Gaat natuurlijk wel jammer zijn na die mooie beginnende streepjes, maar ik ben ook gewoon te vroeg geweest en dat is mijn eigen dikke schuld! ;)
    Denk sowieso al dat ik het niet zal kunnen laten om pas over 2 dagen te testen, ik doe mijn best ;) Maar kan niets beloven! :D

Deel Deze Pagina