heb ik zelf ook. ik gebruik witte potten nivea soft. heerlijk spul. dun om te smeren, trekt snel in en ruikt lekker fris
Ik gebruik een vitamine-E olie voor mijn gezicht s'avonds en als ik heel erg last van een droge huid heb s'ochtends dan gebruik ik het s'ochtends ook. je krijgt er niet echt een heel erg glimmend gezicht van!! Als je wilt weten waar ik die vandaan heb geef je maar een gil!! Is echt super spul! ( prijs-kwaliteit echt top!!)
hahah, ben net al je berichtjes aan het lezen en zie dat je al een vitamine E olie hebt gekocht! Het is ook heel belangrijk om idd je huid niet met zeep te wassen maar elke ochtend en avond met een reiningingsmelk en tonic te reinigen. ( plus 1 keer in de wek een masker voor droge huid, doe ik ook, elke zaterdag als ik nog in mijn pyama loop, kleed me dan aan en als ik klaar ben met aankleden haal ik het er weer af dus veel tijd kost het niet!) Succes met je huid!!
ik heb nu af en toe droge plekjes op mijn gezicht. Nadat ik 's avonds mijn gezicht gereinigd heb, smeer ik er Nivea (massage) olie voor droge huid op. 's ochtends heb ik dan een zachte huid. ik heb van mezelf een redelijk rustige huid. Ik weet niet wat dit zal doen met een gevoelige huid.
zwitsal hypoalergene zalf voor de billetjes (zo'n ronde pot) doet ook wonderen voor een droge huid/droge lippen. Was eens een keertje te lui om naar boven te gaan en sjah... hahah
Hier hielp helemaal niks, heb voor honderden euro's aan potjes op de badkamer. Nu van de huisarts ureum vaseline creme, helpt super!! Succes!