Wij krijgen een meid over een week of 9 en we hadden eigenlijk al twee namen op 1 en 2 staan, maar ja toen.... eerst beviel mijn collega en gaf haar dochter onze nummer 1 naam (wist ze van ons trouwens niet) en toen werd dochtertje geboren van vriend van mijn man en zij hadden dus 'toevallig' onze tweede naam te pakken. Jammer want zij wisten het wel van ons, terwijl ze zelf eerst een hele andere naam hadden. Maar goed... nieuwe ronde, nieuwe kansen. Uiteraard hadden we nog een lijstje achter de hand. We hebben een korte achternaam (1 lettergreep), dus vond het mooier als de roepnaam meer dan 1 was. Janelle , Deanna, Livia en Feline Wat vinden jullie mooi?
Uit dit rijtje vind ik alleen Feline mooi. Ik vind Livia niet leuk, maar Liva juist wel (maar goed, dat vroeg je niet, ik heb dus op Feline gestemd )
Ik heb op Feline gestemd, vond ik de mooiste uit het rijtje. Maar Janelle deed mij op de een of andere manier aan Jeannette denken. Janelle vind ik niet zo mooi. Jeannette wel
Hihi de vierde naam is de naam van onze oudste en de tweede naam is op de laatste letter na (hier een e) de naam van de jongste Stem zou gaan naar Livia of Feline in dit rijtje.
Livia (of het hier genoemde Liva) ! Erg leuk! Feline vind ik niks, Seline dan weer wel. De andere twee zijn niet mijn smaak. Maar balen zeg dat jullie beide namen zijn 'gejat'..... Lijkt me moeilijk om nu nog aan een nieuwe naam te moeten wennen. Hadden jullie niet al allerlei spulletjes/kleertjes met haar naam erop? Hier liggen namelijk al allerlei dingen klaar met zijn naam....
Van deze namen Feline. Livia vind ik ook leuk. Deanna met een -e op een eind () vind ik ook erg leuk, zeker net zo leuk als Feline.