Morgen mijn eerste echo, best zenuwachtig en heel benieuwd wat ik kan verwachten op de echo! Kan goed zijn dat ik een paar daagjes verder ben dan ik denk ivm mijn onregelmatige cyclus.. Hoop dat er al wat te zien is nu heb een hele vroege echo gehad ivm controle bij gyn twee weken geleden toen was er niks te zien alleen verdikt slijmvlies.. Zo spannend!
Ja ik zal zeker nog eventjes hier laten weten hoe het was! Vooral door de miskraam anderhalf jaar geleden ben ik nu zo onzeker en bang dat de echo niet goed is.. Ik weet dat het helemaal niet zo hoeft te zijn maar die onzekerheid sluipt er toch wel in pf Maar ik ga gewoon duimen voor een goede echo morgen en zodra ik terug ben zal ik snel een berichtje plaatsen
Hi dames, Ben net terug van de echo, zit nu aan het eind van de 5e week en was een vruchtzakje met dooierzakje en vruchtje te zien, ze dacht dat ze het Hartje langzaam zag kloppen toen ze goed inzoomde.. Heb over iets meer dan een week weer een echo, ben nu alweer benieuwd!
super!! geniet ervan en volgende week hopelijk een prachtig hartje, maar zo te horen komt dat wel goed