IK heb laatst bij de Wibra een heel leuk knalroze riempje gehaald met een roze bloem er op. Staat leuk bij een simpel zwart truitje. Verder idd een langere ketting, armbanden en oorbellen. Zelf ben ik niet zo van je sjaaltjes, haha, want dan heb ik geen nek en voor mijn gevoel een bolle kop, haha! Je hebt tegenwoordig ook van die haarelastieken met bloemen en die kan je dan ook gebruiken als speld of broche.
Nijntje @ lieverd ben je ook he . we zullen zien wat zij allemaal aan maten heeft. Maar meis waar woon je ? ik heb twee spijkerbroeken zo goed als niet gedragen in jouw maat . En ik ga daar voorlopig niet in passen .
Ik draag vaak een rokje met print,niet te kort met heet weer want dat ziet er niet echt charmant uit vindt ik zelf met mijn benen.... Daar draag ik een basic hempje of shirt op wat ik opvrolijk met een lome in de kleur vd rok. Als het wat frisser is draag ik er graag een jeans jasje op om het stoerder te maken of een Vestje.
Hé Nijntje, ik heb ontzettend veel kettingen, armbanden en ringen. Een sjaal vrolijkt te boel ook al op. Verder is het altijd leuk om 2 of 3 verschillende kleuren, smalle riempjes te hebben. Hiermee kun je een tuniek ook leuk maken vind ik.