help....:) de zwangerschaptest met rose dopje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door yvonne41jaar, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb de verpakingen weggeooid en ik kon het neit laten en net toch even een testje gedaan, die met rose dop.
    met mijn stomme kop heb ik de doosjes/gebruiksaanwijzing weggegooid, en zijn twee duidelijke strepen maar is dat voldoende of moet deze een kruis hebben?????????

wat een stommerd want nu twijfel ik enorm en moet zo naar mijn werk.wie o wie gebruikt doie met rose dop?

gr yvonne

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    #2 0Zebra0, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt: 15 apr 2011
    er zijn er meerdere met rose dopje,
    is deze van sensitest met het hartje en het rondje als vensters?
    zoja dan is 2 strepen positief, andere rose weet ik zo niet :)

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    oei ik kan me je spanning voorstellen, weet weinig van verschillende soorten/merken testen dus ben gaan googlen maar is lastig te vinden ;) dus ik hoop dat het bovenstaande test is! :) succes iig

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
  5. ikky100

ikky100 Lid

13 mrt 2011
    62
    0
    0
    Ligt inderdaad aan het merk!

ik zie toevallig op je ticker dat je nog 8 dagen moet...of weet je zeker dat je 2 weken geleden je ei hebt gehad??
    Anders zou ik zeggen, beetje vroeg! (of laat)

6. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    ik heb ook testen van matcare met een roze dop. Die moet twee strepen hebben.....

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik weet niet welke test je bedoeld, maar hopelijk zijn 2 strepen voldoende.

8. narf

narf Lid

5 dec 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat kan je toch zien aan de richting van de strepen? Als ze alletwee verticaal zijn is het positief, en als er eentje horizontaal ligt dan moet daar normaal een 'plus' komen als het positief is. Ik ken in elk geval geen enkele test waarbij twee verticale strepen negatief is..
    succes!

9. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal.

na een stresserige dag, kon aan niks anders denken dan die test van vanochtend.
    Heb zelfs in mijn koffiepauze naar etos gebeld om te vragen of ze op de verpakking wilde kijken hoe de uitleg was. twee benodigde streepjes of een vakje met streepje en in die andere een kruisje.dame vertelde me dat de test met roze dop twee streepjes zwanger betekende.
    dus .....ik dnek echt dat ik dus nu voor mijn nod al zwanger teste :), maar.....hou er ook rekening mee dat het allemaal anders kan gaan en eingelijk een soort van valse start?Maakt me wel een beetje onzeker allemaal. eerst maar eens zien of ik echt neit ongesteld wordt. ik had maandag al een afspraak bij de huisarts , gelijk maar eens vragen of hij misshcien aan de hand van bloedprikken of iets ook kan testen op zwangerschap. wanneer ik echt zwanger ben wordt de medische molen gestart want gaan wel wat onderzoeken laten doen ivm mijn leeftijd.
    het zou nu 5 dagen voor mijn nod zijn, wel vroeg he?

10. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb zelf ook 5 dagen voor NOD positief getest hoor! Kan dus zomaar gewoon goed gaan!

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oh wat spannend joh. Klinkt wel goed in elk geval!
    Heb je niet nog een andere test in huis die je kunt doen? (en laten zien, wij zien graaaag testen! :) )

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zo wat een verhaal zeg, maar lijkt toch echt op een goede afloop. ik feliciteer je voorzichtig! ik heb 4 dagen voor nod positief getest (dacht dat ik op mijn nod zat) en kijk naar mijn banner. ook bij Emma had ik eerder getest. Ik ben benieuwd of je nog eens gaat testen en idd zoals sparkie zegt willen we graag de uitslag zien

13. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanochtend nog een kruidvat test gedaan (2v5) maar harstikke wit, en ik wordt hartstikke gek. gelukkig heeft mijn vriend ook de test van vrijdag gezien dus blijft een raadsel. heb er wel de pest in. hoe kan dat nou? en stonden echt twee duidelijke strepen. maar....morgen gewoon nog een testje doen en ga sowieso ff naar de huisarts

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid wat spannend voor je!! Dat is inderdaad wel gek hoor eerst posi en nu weer nega. Hoop dat je straks een mooie posi test heb!!!

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    was die roze van de kruitvat? Want euhm dat zijn volgens mij gewoon ovulatie testen..heb ze hier ook liggen.

16. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je geen foto van je test?

17. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    hheb idd het papiertje nog uit de prullenbak gevist......stond echt zwangerschaptest op. wordt er beetje gek van ondertussen maar besef me ook gewoon afwachten.ook al zou het een ovuluatieteast geweest zijn dan is het ook gek dat ik twee strepen had. want dat kan haast niet 2 maal een "ei" in een zelfde culces lijtk me sterk. de eigen huismerken (zwangerschaps) van etos zijn ook rose

18. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Een vriendin van mij had ook een positieve etos test! Helemaal blij natuurlijk, 2 dagen later heeft ze weer een test gedaan van etos en ook hier weer een tweede streep en toen werd ze een dag later ongesteld... kan natuurlijk een vroege mk zijn geweest maar ik vraag me nu wel af hoe betrouwbaar die testen zijn! Duim voor je!!

Deel Deze Pagina