Hoi dames!! Ik heb vanmorgen toch maar getest, ik zit nu op 2 dagen voor NOD. De eerste 10-15 seconden bleef hij spierwit, toen had ik nog zo iets van, zie je wel....Maar met dat ik ernaar keek kwam er een heeeeel ligt lijntje, ik dacht nog huh, dat verbeeld ik me vast? Maar toen werd hij ineens een stuk duidelijker, uiteindelijk hoefde ik totaal niet meer te turen, er staat een duidelijk streepje! Binnen een minuut verschenen. Ik blijf zo iets hebben van eerst maar zien of ze donkerder worden en of ik idd niet ongesteld wordt, maar dit is toch best veelbelovend! In het echt is hij wat duidelijker dan op de foto. Maar wat denken jullie van mijn testje?
Ik zeg duidelijk zwanger! deze testen zijn erg gevoelig. Echter heb ik vaak zo'n streepje bij deze testen en dan ben ik niet zwanger maar dat is weer een verhaal apart. Als jij "gewoon gezond" bent weet ik wel zeker dat dit een positieve test is. Over 2 dagen weer testen en kijken of hij donkerder wordt Alvast gefeliciteerd!!!
Ik heb wel eerder getest met deze testen in de vorige rondes, maar dan bleven ze echt spier en spier wit! Dus ik schok er zelf van dat er ineens een lijntje kwam... Hopelijk blijft mijn bubje plakken! Hier een nieuwe foto:
Ik zeg positief!!! Gefeliciteerd. Ik had met een dergelijk streepje ook al een positieve digitale clearblue test staat in mijn album.
Ik heb deze testen ook al gedaan en nog nooit zo een streepje gehad. Dus een voorzichtige proficiat!!
Mooi begin, ik zeg zwanger. Alvast proficiat en dat hij over een paar dagen maar mooi donker mag worden!