hoi ik heb altijd de pil geslikt en kreeg op een gegeven moment microgynon 30 en ik bleef maar bloed verlies gehad met die pil nu kreeg ik zondag brandige borsten dus heb van morgen een test gedaan van de kruitvat de plus test nu zit er in het midden een streep die de plus moet vormen hij is even breed als de andere streep aleen wel heel heel licht en is gewoon blauw maar ik zou niet weten waneer mijn nod zou moeten zijn 2 juni had ik de pil bloeding ik moest nog een paar dagen slikken maar ik ben maar gestopt krijg nu een afspraak bij de gyno maar wat denken jullie is die positief
ik vind plus testen maar niks omdat er meestal wel een penstreep verschijnt na afleestijd. dus als je een foto hebt kan ik hem beter beoordelen. ben benieuwd!
hoi heb geprobeerd een foto te maken maar mijn camera is heel wazig en ik krijg hem niet goed gestelt 17 july moet ik naar de gyno voor echo vooral omdat mijn zoontje met 30,6 weken is geboren en ik heb nog lichte bloedingen maar geen buikpijn dus wachten nog even af