Help deel 2, positieve kruidvat 2v5 door ovulatie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door twinkel85, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Hoi meiden,

bedankt voor alle felicitaties. Helaas hier nog niet veel reden om blij te zijn. ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld met mijn verhaal, waarna ik meteen terecht kon bij de echoscopiste. Op de echo was niets te zien, alleen vond ze het vochtblaasje in mijn linker eileider wat groot en voor de zekerheid ben in doorgestuurd naar de gyneacoloog.

Eerst moest ik bloedprikken in het ZH, en later in de middag kon ik terecht bij de gyneacoloog. Mijn HCG blijkt 1400 te zijn, maar op de echo opnieuw niets te zien. Het vochtblaasje in de eileider blijkt het gele lichaam te zijn, dit was volkomen normaal volgens de gyneacoloog. Ze zag nu niet echt aanwijzingen voor bbz.

Ik moet nu maandag terugkomen om opnieuw te prikken en daarna weer een echo. Mocht het HCG lager zijn dan wordt het waarschijnlijk een miskraam, is het gestegen en kunnen ze weer niets op de echo vinden dan moet ik misschien een kijkoperatie zodat ze het vruchtje kunnen zoeken.

Voor het weekend het advies om niet te sporten, geen gekke dingen doen en niet te ver van huis. Mocht ik buikpijn krijgen dan moet ik direct de dienstdoende gyneacoloog bellen.

Dat wordt duimen dus. Ben ook nog eens zondag jarig en heel de familie komt barbecueën en woensdag gaan we op vakantie...

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Jeetje, wat een toestand meid. Hopelijk kom je het weekend een beetje door en krijg je maandag goed nieuws! Ik duim voor je!

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje, dit had ik totaal niet verwacht... Wat een onzekerheid zeg! Sterkte meid, hopelijk kun je nog van het weekend genieten en valt het allemaal mee!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jee, wat een onzekerheid zeg! Hoop dat alles goed blijft gaan en je HCG stijgt en krijg je maandag goed nieuws! Rustig aan dit weekend dan... Hoop dat je wel een fijne verjaardag zal hebben!

5. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Hoe is het nu met je? Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen.
    Groetjes

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ben ook benieuwd....

7. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Hoi twinkel85,

Ik begrijp precies hoe je je voelt. Het is net of ik mijn eigen verhaal lees. Ik dacht ook gewoon ongesteld te zijn geweest. Begon die maand erop met ovutesten. Elke dag knallers!
    Voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en bleek zwanger! Ik kon het ook niet geloven!
    De afgelopen weken ben ik ook in een achtbaan beland van emoties. De ene onzekerheid na de andere...
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt en hoop dat je gauw wat zekerheid krijgt.

Ik wens je veel sterkte.....

8. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Wat lief dat jullie ernaar vragen. Helaas was het niet goed. Vanmorgen hcg geprikt en dit bleek gestegen naar 3500. Om twee uur kreeg ik een echo waar weer niets in de baarmoeder te zien was, om drie uur ben ik al geopereerd. Operatie duurde 1,5 uur ipv een het gebruikelijke half uurtje. Eierstokken zagen er goed uit, vruchtje bleek uiteindelijk achter de baarmoeder in mijn buikvlies te zitten.

Volgens de gyneacoloog is dot erg uitzonderlijk en was het een raar beeld alles bij elkaar. Hij heeft voor de zekerheid het gelevlichaam laten zitten. Moet nu een een nachtje blijven, morgenochtend weet bloedprikken en als hcg naar beneden is mag ik naar huis.

Heftig daagje dus, helaas is zwangeschap nummer twee die slecht eindigd. Maak me wel zorgen of ik ooit nog een goede zwangerschap ga krijgen.

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeetje wat heftig allemaal! Heel veel sterkte en hoop dat je morgen naar huis mag. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt of je ooit een goede zwangerschap gaat krijgen. Misschien kan je dit bespreken met de gyn? Nogmaals veel sterkte! Knuffel!

10. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Jeetje wat een verhaal! Wat ontzettend rot voor je!
    Sterkte de komende dagen en als je even je ei kwijt wilt, dan zijn wij er ook voor je.....

11. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Dank jullie wel. Op dit moment voelt ik me emotioneel redelijk goed, misschien dat de klap later nog komt. Lichamelijk ben ik net een oud vrouwtje, gelukkig is de verpleging erg lief

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Och meis toch wat een naar verhaal.......ik duim voor je dat je hier "goed" doorheen komt en dat je heel snel een voldragen zwangerschap mag hebben. Dikke knuffel

13. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Jeetje wat spijtig :(. Heel veel sterkte. Hopelijk heb je alle pech nu wel gehad!

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jeetje sterkte meid!
    Hopelijk ook snel een goede zwangerschap voor jou!

15. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal, een achtbaan van emoties...poeh.
    Wil je heel veel sterkte wensen!

Deel Deze Pagina