prijs en inspriratie tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Ik zag zojuist het onderwerp over een tattoo en ik weet al heel lang dat ik graag een tattoo zou willen met de namen van de kids. Ik weet alleen nog steeds niet hoe en wat. Ik weet wel dat hij op mijn onderarm komt mijn voorkeur gaat voor rechts.
    Ik wil iets sierlijks, niet alleen de naam....

Nu ben ik in maart jarig en weet niet wat te vragen dus misschien.....
    Maar wat kost nu een tattoo?
    Misschien kan iemand een voorbeeld showen met een prijs erbij of bijvoorbeeld de afmeting met een prijs erbij....

Of heeft iemand inspiratie voor een tattoo met namen? Ik hou van krullen en versiering, vind een kroontje met een beetje kleur ook erg leuk erbij maar kom nog niet tot een geheel....

2. Die je van mij net hebt gezien kostte me 125 euro ;), maar echt, dat verschilt zo ontzettend veel per tattooshop.. Sommige rekenen een uurtarief, anderen per oppervlakte en dan is ook nog belangrijk of je kleur gebruikt, of dat je 'm alleen maar in het zwart wilt.. Ik zou gewoon een goeie shop zoeken, goed op internet naar foto's kijken zodat je hebt gezien dat ze goed zijn, en dan langsgaan! Kunnen zij je ook helpen bij je ontwerp!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mmm valt me nog best mee want jou tattoo is nog heel fijn werk....

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik lees mee! Ben ook aan het rondkijken.
    Mira's naam komt op de zijkant van mijn hand te staan.

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik heb voetje + naam en geboortedatum voor 90 euro

6. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Als je het ergens voor 50 euro kunt doen... ga niet voor een koopje. Starttarief ligt tussen 80 en 100 euro in 't algemeen. Tattoo zit er voor altijd. Bedenk hoeveel geld je uitgeeft aan jassen/schoenen of andere kleding die misschien maar een paar seizoenen meegaan. Een goede tattoo is het geld waard. Succes! :)

7. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Anniek, zit jij bij Weert in de buurt? Lady Luck/Candy Cane in Weert zijn aanraders. :) Mooi vrouwelijk werk maken ze.

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    het josephine
    ik zit idd in de buurt van weert {net beneden roermond} Mijn mijn heeft 2 tatoo's ook in weert laten plaatsen maar helaas is die persoon er des tijds mee gestopt.... atlhans ineens zat deze shop er niet meer....
    Kwa prijs ga ik idd niet voor de goedkoopste maar vroeg me gewoon af wat het tegenwoordig kost, de eerste tattoo van me man was geloof ik 75 gulden :) en de laatste was wat duurder maar ook vrij gedetailleerd. Over de 1e zou hij wel een cover-up willen maarrrrr daar moet hij nog even voor sparen :) ik ben bijna jarig en roep al 5 jaar dat ik de nam van onze dochter op mijn onderarm wil en hiervoor wilde ik altijd al een tattoo met betekenis.... nu is ons zoontje er ook nog en hij moet er ook bij....
    denk dat ik gewoon eens ga informeren bij candy cane, kan haar evt mailen maar moet echt eens denken want hou gewoon van sierlijk....

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Voor mijn zoon zijn naam heb ik 75 euro betaald.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tis een beetje divers wat ik mooi vind....
    ik wil in ieder geval niet dat de naam er 'bijgeschreven' is. Wil hem echt verwerken en in het geval van het vogeltje wil ik dat die de 1e letters uitbeeld....
    maar ik wil het ook niet te groot!
    Bekijk bijlage 222373

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb lekker simpel, in sierlijke letters de naam van mijn dochter op mijn pols. Niet klein, maar ook niet erg groot. Hij heeft me 80 euro gekost geloof ik en is gezet bij de beste tattoo shop hier.

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik zou niet op zoek gaan naar een artiest die goedkoop tatoeages zet, je weet niet hoe zijn werk is en als je het alleen voor de prijs doet zou ik het niet doen.
    Ik zou dus eerst goed op zoek gaan naar een goede artiest en zijn werk bekijken. Ik heb helaas ervaring met iemand die voor niet veel geld een tattoo zet en het resultaat is niet mooi geworden. Ik heb nu 2 tatoeages van 2 artiesten die ook wel bekend zijn in de tattoo wereld en die zijn echt prachtig, en idd wat duurder.
    Ik zeg niet dat de goedkope artiest niet goed is, maar kijk eerst goed rond, want het is iets voor het leven.

Voor een prijs:
    - Ik heb een tattoo (zwart) op mijn schouder zo groot als mijn handpalm. Die was 100 euro (bekende artiest)
    - Een bloementattoo rond mijn pols (kleur.) Die was 125 euro (dit was eigenlijk te goedkoop voor zijn werk. Hij wilde hier eigenlijk 250 euro voor hebben, maar toen ik zei dat ik maar 125 had, was dat ook prima :D (dit is een japanse artiest die hier een paar dagen was in Nederland)
    - 3 sterren op mijn onderarm, en die vind ik dus heel lelijk gezet. Die kostte me 60 euro. De lijnen zijn niet gelijk.

15. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
  16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @esmaralda
    Je hebt gelijk hoor, maar dat schreef ik al. Het gaat me niet om het goedkope hoor meer om wat kost het nu ongeveer.

@josephine
    ik kan ze zien en ga meteen kijken :)

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja sorry, zag dat het een beetje mosterd na de maaltijd was :p haha ;) Als je wil kan ik wel foto's toevoegen?

18. Als ze toch dichtbij zit moet je echt naar Mayke gaan hoor Anniek.. Ze is ook nog geweldig lief, kan je perfect helpen met je ontwerp.. Het begint bijna op reclame te lijken, maar ik ben zo blij met wat ze gisteren heeft gedaan :D

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi begint er bijna op te lijken idd maar het valt me op de site op dat de tattoos gewoon mooi straks zijn!
    Alleen huiver ik nog een beetje omdat ik niet precies weet wat ik wil.... {weet vooral wat ik NIET wil hahaha}

@esmaralda
    geet niet hoor, en foto's? Graag :)

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Die sterren vind ik dus niet zo mooi, de lijntjes zijn oneven. Deze was 60 euro.

Dat hart met die vleugels heb ik vanaf mijn 16de en zit op mijn schouderblad. Die was 100 euro.

Deel Deze Pagina