Hoi meiden, Ik heb echt ontzettend veel last van de hitte. Begon vanmorgen met duizeligheid, misselijkheid en hoofdpijn. In de loop van de ochtend ging de duizeligheid en misselijkheid weg, maar de hoofdpijn bleef. Ook hou ik veel vocht vast. Ik probeer me zo luchtig mogelijk te kleden en drink veel water, maar ik kan mn hitte niet kwijt. Op mijn werk kan ik ook niet ff een voetenbadje nemen helaas Heeft iemand nog een goede tip hoe de hitte te handelen? Liefs
ijskoud water over je polsen laten stromen helpt mij wel even van de ergste hitte af misschien dat het ook voor jou helpt
Cooling Wristband - Cooling for People Cooling Necktie - Cooling for People Cooling Vest - Cooling for People
ik heb er ook zo'n last van. Wil echt niet klagen, want ik hou van de zomer, maar man man man....ik krijg nu al de vraag, hoe lang moet je nog. Voel me maatje walrus en over mijn enkels maar te zwijgen. Dit gebeurd toch altijd pas op het eind! Ook hoofdpijn, duizelig etc...Ik kom net thuis en binnen in het 29 graden hahaha niks koel dus!
Ik vind het héééérlijk ondanks dat ik toch wel een beetje hoogzwanger ben . Vind het wel jammer dat ik niet naar een strandje kan ofzo. En iedereen leeft zo met me mee en vraagt of ik het nog wel trek met die hitte. Heel lief, maar het gaat prima met me. Kan me wel voorstellen hoor, dat anderen het té warm vinden. Ik zeg: Lekker een badje opzetten in de tuin en daar de hele dag in gaan liggen. Sterkte dames
Ik heb het ook zwaar en daarbij ben ik poetsvrouw van job dus dat helpt ook niet echt. Vanmiddag tijdens men uurtje pauze ben ik met de voeten in het zwembad gaan zitten. Heerlijk!!! Mijn voeten voelen alsof ze gaan ontploffen? T doet echt pijn.. En ook ben ik zeer kortademig... Maar ja? We moeten erdoor he heb nog de hele zomer voor me
Voor mij is die hitte ook veel te zwaar. Heb een te laag ijzergehalte en een te lage bloeddruk. En ik heb een peuter in de peuter pubertijd die niet de makkelijkste is. Waar ik bijna helemaal alleen voor zorg. Ben nu 34 weken zwanger en ik ben zo ontzettend moe dat ik liever met dit weer de hele dag binnen lig terwijl mijn zoontje het liefste naar buiten gaat. Ik laat hem dan maar op het balkon. Voor mij is het buiten gewoon te vermoeiend.
Vind het ook echt warm hoor! Pfff en werk met kids en die zitten zo vol energie constant haha.. Lekker met water gespeeld vandaag, dat was dan wel ff lekker.. Maar voel ook dat ik vocht vasthoud... Niet fijn
Om een beetje af te koelen kan je je voeten in een teiltje koud water doen, helpt bij mij iig een beetje!
waarom kon je niet naar een strandje ik ben met 39 weken zwangerschap gewoon een weekendje weg geweest.en dat ging prima was lekker aan zee.gewoon onder de parasol dat kan gewoon hoor
Heb een beetje last , maar heb een kikkerbadje in de tuin gezet wuhahahahaha , het water is zo koud dat alleen met mijn voeten erin al genoeg is , naar het zwembad is ook fijn maar iedereen werkt .. Ik zit al verplicht thuis ivm bi , dus beetje jammer!!
Ik heb er ook behoorlijk last van. Ik ben helemaal opgezwollen, mijn handen voeten benen en gezicht vooral. Ik kan niet goed meer traplopen omdat mijn enkels niet zo ver kunnen doorbuigen. Ik heb een zwembadje opgezet met een vrij klein laagje water en daar plons ik elke dag na mijn werk nu in. Dat voelt wel even lekker, even goed afkoelen. En verder heb ik mijn voetjes er dan lekker in. Moet zeggen dat het echt helpt!
Heb ik ook gedaan wat basic shirts gehaald bij de h en m en coolcat. Gewoon goedkoop maar wel die ik nu pas