Help, die hitte!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nen87, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik kan er hier echt van genieten .
    Hier vraagt ook iedereen of ik het allemaal wel trek maar vind die zon juist lekker.
    Op het heetst van de dag zit ik wel in de schaduw.
    Maar voorlopig nog geen last van vocht , dikke enkels of hoofdpijn.

Misschien kan je een simpele ventilator op je werk zetten , weet niet of dat in je werkbeeld past.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    Waarom niet meer naar een strandje dan? Zat bij de oudste met 41 weken nog bij het zwembad.

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben juist gek op warm weer als ik zwanger ben, het kan niet warm genoeg. :D
    Met mijn dochter was ik hoogzwanger in april en het was snik en snikje heet. heeerlijk vond ik het.
    Dat terwijl ik er normaal helemaal nietzo van houd...

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.996
    4.008
    113
    Zou het wel even in de gaten houden! Hoofdpijn en vocht vast houden kunnen ook tekeningen zijn van hoge bloeddruk....

Koud voetenbadje helpt bij mij ook wel, en het oeroude '' koude washandje'' op je voorhoofd! Vooral '' snachts vind ik dat een verademing!

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb er zelf eigenlijk nog niet zo'n last van, merk wel dat ik er iets minder goed tegen kan dan normaal, maar niet echt vervelend ofzo. Maar ik zorg wel dat ik véél water drink, genoeg afkoel (polsen onder de koude kraan werkt goed), niet in de zon ga zitten (schaduw is sowieso beter ivm kans op zwangerschapsmasker) (ik fiets en loop wel gewoon in de zon hoor), en verder alles een beetje op een rustig tempo. Aan het eind van de dag wel flink zere voetzolen, weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar dan is het duidelijk tijd om te gaan zitten of liggen en niets meer uit te voeren ;)
    Oftewel: drink genoeg, koel jezelf af met koud water onder de kraan, niet in de volle zon, luchtig kleden, en ook heel belangrijk: gezond eten. Als je veel ongezonde dingen eet moet je lichaam dat ook nog eens allemaal gaan afvoeren, dan voel je je ook niet fijn met deze temperaturen.

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hier ook 1 die het amper trekt, ben nu 23 weken maar ik heb een buik alsof ik op het einde loop.
    wordt ook gestoord van de vraag gaat het nog wel ( op mn werk vooral) , tis erg lief bedoeld maar als ik er niet te veel aan denk werkt het beter ( heel stom I know) loop ook al weken met BI dus al belabberd en indd ook hele zere voetzolen, zie boven op wel vocht maar dat voel ik weer minder.
    neem volgende week ook lekker een washand mee die ik af en toe kan gebruiken.
    heb gisteren wat uurtjes opgenomen om thuis lekker in het zwembad te gaan. Ik heb nu ook niet veel honger maar om toch wat binnen te krijgen eet ik vooral Yoghurt en dan lekker aangemaakt met fruit en wat suiker. hier knap ik af en toe echt van op.
    @ ts , let wel goed op die hoofdpijn als die te lang duurt zou ik even de bloedruk op laten meten bij de vk , al is het maar voor de zekerheid. sterkte ermee!

7. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik vind het heerlijk hihi. Heel de middag liggen bakken op mijn balkonnetje!:D

Deel Deze Pagina