Ik had vorige week dinsdag mijn eisprong als ik uitga van een cyclus van 30 dagen. Dan zou ik gisteren mijn innesteling moeten hebben. Nou ik loop al vanaf vrijdag met een zeurderig gevoel in mijn buik en gisteren ook last van mijn rug. Nu nog wel wat last van mij buik. Ook veel hoofdpijn en veel boeren. Ook heb ik veel braakneigingen de laatste paar dagen. Zouden dit al enige klachten kunnen zijn van een innesteling of zwangerschap? Dit is de eerste maand dat we er echt voor gaan. Vind het wel erg spannend allemaal. Ik kan pas volgende week dinsdag testen, duurt mij nog veel te lang! hihi
1 dag na innesteling is echt te vroeg voor dit soort dingen. Je hebt natuurlijk alsnog gewoon kans om zwanger te zijn hoor, dat staat daar los van. Succes
Ik voelde het ook meteen. Op woensdag mijn ei gehad en op zondag was de innesteling! Ik voelde gewoon dat het raak was! 6dg later een positieve test. En zie hier onder,het kan dus wel. Succes meid!
@ melanie1986, hoe lang moest je nog wachten tot je menstruatie dan? Of ook echt die 6 dagen.. Had je ook bepaalde klachten dan? Ik hoor wel vaker dat mensen zeggen ja ik voelde me gewoon zwanger. Wel leuk voor je, lekker genieten Liefs!
Ok bedankt voor jullie reacties! Het is dus even afwachten. Melanie gefeliciteerd. Ik had er zondag ook behoorlijke last van moet ik zeggen.
Ik zat toen 10dg voor NOD! Had een gekneusd gevoel in mijn eierstokken. Daarna had ik niet echt symptomen maar ik voelde gewoon dat het raak was! Ik heb ook bewijs want ik zei tegen mijn moeder en vriendin "ik voel dat het raak is,ik weet het 90% zeker" Iets in mij gaf me dat gevoel.
Ik had dat ook. Ik voelde normaal nooit iets en vorige keer een hoop gerommel onder in mijn buik. Lichte ongipijntjes en lage rug. Ook mijn temp. was hoger dan anders. Maar helaas 12 dpo toch mis gegaan. Maar is maar beter ook. Als het zo snel mis gaat zat het fout. Nu wachten op volgende poging. Ik duim voor je!
De krampjes van het innestelen kun je volgens mij goed voelen hoor...maar om al gelijk misselijk te zijn?
Wat leuk voor je! Ik hoop ook nog steeds maar wil me er niet te veel op concentreren ben bang dat het dan teleurstellend is als het niet zo is. Ik voel wel van alles niet de hele dag maar wel dingen die ik normaal niet voel. En heb een hogere temperatuur dan normaal, ik heb het altijd koud zins mijn eisprong niet meer. Pijn in me onderbuik, moe beetje rugpijn. Nog even afwachten dus! @babke dat is erg dat het zo eindigde maar wat je zelf ook zegt het was al niet goed geweest. Vind het wel Goed van je, op naar de volgende ronde.
Ik denk dat het bij iedereen anders is ,de een voelt van alles en de ander voelt niks,soms kan je lichaam je echt goed voor de gek houden .Ik zit nu in 2e Ronde en vorige ronde dacht ik van alles te voelen en toch nega .nu in deze ronde voel ik bijna niks
Ik denk wel dat je het kunt voelen vanaf de innestelling, ik wist het ook gewoon Heb zelf een felle steek in mijn buik gevoeld en hierna begonnen de kwaaltjes
Hoi dames ik heb een vraagje.. Herkennen jullie dit ook. Ik zit al een paar dagen erg te hoesten maar dat doet erg pijn onder in me buik. En niezen gaat ook moeilijk dan komt die steek blijft 5 sec. Heb zelfs pijn links onder als ik snelle stap zet.. Iemand dit ook..?
@mizgin, ik herken die steken wel van mijn zwangerschap. Bij mij begon het ook vanaf een week voor nod.. bandenpijn is het, je voelt het bij plotse beweging heel spannend meid
Hoi allemaal, Fijn om hier wat herkenbare verhalen te lezen! Ik zit in de derde ronde, 1e kindje. Dmv ovulatietesten heb ik mijn piek kunnen vinden (de 8e) en hebben we ons best gedaan Vanaf de dag erna heb ik de hele week een zeurend gevoel in mijn onderbuik gehad. Omdat het pas de derde ronde is na het stoppen met de pil (vorige waren 28 en 24) weet ik niet precies wanneer mijn nod is. Afgaande van de vorige zou het tussen vandaag en zaterdag moeten zijn? In elk geval nog geen tekenen van bloedverlies, donderdag ga ik een test doen! Vind het zo spannend! Durf er bijna niet op te hopen dat het zo snel al raak is, terwijl iets in mijn lijf me anders doet vermoeden...
Je kunt altijd een testje wagen ik had bij allebei de kinderen 4 dagen voor menstruatie positief getest die van kruidvat 2v5 zijn heel goed..succes hoop het voor je dat het raak is
Hoop het ook echt! Heb testen besteld bij sensitest, die schijnen ook heel gevoelig te zijn. Ze liggen morgen in de bus, maar denk dat ik dan toch donderdagochtend test. Ze zeggen immers dat ochtendurine het beste is..