Voor de werklozen onder ons.

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Wat doen jullie de hele dag? Naast genieten van je kind of kinderen?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Schoonmaken, gamen, series kijken, op Facebook neuzen, op ZP zitten.. Van alles eigenlijk. :p

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hahaha ik lees even mee want ik zit zometeen ook thuis en heb nog geen kindje.

Tot nu toe kan ik niet veel verzinnen

4. Me vervelen, eerlijk gezegd....

En, op dit moment, bij de ventilator zitten. En wachten tot de kleine er is... dan krijg ik het druk genoeg, denk ik :D

5. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Vervelen doe ik dus ook. Ik geniet echt van me kindje hoor maar het gevoel van niks inbrengen is deze week zo sterk aanwezig. (Krijg ook geen ww meer)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ehh t huishouden boodschappen (1x p.w) babyzwemmen (1x p.w), paardrijden fb zp mp neuzen honden uitlaten en in de toekomst waarschijnlijk weer behendigheid met de hond

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Toen ik werkloos werd was ik 17 wk zwanger, toen (zonder uk thuis) vermaakte ik me prima. tv, stad , familie, computer. Nu word ik weer werkloos nu ik weer zwanger ben. Werk nu al minder door bekkenklachten, maar met kind vind ik het veel moeilijker, je kan niet zomaar even tv kijken of computeren(wil wel een goed voorbeeld zijn). En helaas mis ik met dit weer en de pijn energie om leuke dingen te doen.
    Maar ik vond het de eerste keer snel wennen, terwijl ik altijd 2 banen tegelijk heb gehad en later fulltime werkte met een deeltijd studie ernaast. Dacht echt dat ik me dood zou vervelen, maar is me echt mee gevallen.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Huishouden, boodschappen, in de tuin, onkruid verwijderen, plantjes planten, vegen blabla. In huis kasten uitruimen, schoonmaken en alles wat weg kan weggooien. Oh zoveel:p maar nu deze week heeft m'n vriend vakantie, dus veel zwemmen en onze kippenvila bouwen:D

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik ga na de zomervakantie weer een paar uur per week werken maar zit al wel een jaar thuis.
    Maar wat ik zoal doe is:
    *vaak even richting het winkelcentrum met mijn dochtertje. Meestal wandelend of met de fiets.
    *naar de bibliotheek
    *met dit weer naar een zwembad of naar het strand met mijn meisje en met vriendinnen
    *huis schoonmaken (iedere dag kijken wat er nog gedaan kan worden)
    *vaak even op visite bij mijn moeder,schoonmoeder of mijn zus
    *facebook + ZP
    *lezen of een filmpje kijken
    *zonnebaden op de achterstraat
    *met dochtertje spelen die het erg fijn vind in haar mini zwembadje;)

Nog wel meer dingen maar dit is grotendeels wat ik doe;)
    Ik verveel me soms wel maar meestal heb ik elke dag wel wat te doen. :) Je moet er gewoon zelf op uit gaan. Nieuwe mensen proberen te leren kennen.
    Ik moet van mijzelf iedere dag sowieso minstens één nuttig ding doen:p Bijvoorbeeld de zolder opruimen ofzo. (met dit weer bedenk ik iets anders haha)

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

#10 MamaPeetje, 25 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2013
    Geen werk zoeken..? :D

Maar ontopic :)
    De kids van natjes en droogjes voorzien vind ik al een redelijke dagtaak naast het huishouden. Wel heb ik de hele dag mijn laptop opengeklapt staan en zo nu en dan kruip ik daarachter om vacatures te zoeken, op ZP te neuzen of lees ik het nieuws. Egenlijk zou ik geeneens weten waar ik nog tijd vandaan moet halen om te werken ;)

11. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier geen kids...

Ik doe vacatures zoeken, brieven schrijven, werk aan een wetenschappelijk artikel n.a.v. mijn scriptie, boodschappen, schoonmaken, op zp rondhangen :p en ben ook veel tijd kwijt aan mijzelf ellendig voelen (baal er flink van dat ik geen baan kan vinden):(. Spreek soms af met een vriendin, en kijk verder series enz.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Voor mn kind zorgen
    Voor mn dieren zorgen
    Wandelen met kind en honden
    Huishouden
    Gymen
    Naar mn ouders
    Knutselen
    Spelen
    Uitjes zoals kinderboerderij
    Is afspreken met vriendinnen met kinderen

Van alles eigenlijk

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Had gehoopt wat tijd voor achterstallig huishouden te krijgen, maar tot nu toe heb ik juist steeds nog helpende handen erbij nodig gehad, om het te redden met de meest belangrijke huishoudelijke taken :(
    Maar, als straks de vakantie voorbij is en de oudste weer op school zit, hoop ik dat de jongste de tandjes ook door heeft en alles eindelijk eens in wat rustiger vaarwater terecht komt.
    Mijn plannen voor alle tijd die ik dan zou moeten krijgen:
    solliciteren en netwerken
    dagelijkse huishoudelijke taken en klussen in huis
    achterstallige huishoudelijke taken
    sociale contacten
    tuin
    hobby's (taarten decoreren, schilderen, lezen)

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik deed alles op m'n gemak vooral.
    Elke dag boodschappen ipv 1x per week
    Met een vriendin ontbijten in het winkelcentrum..

En thuis natuurlijk het huishouden en een spelletje pp de laptop of forummen..
    Ben een hobby gaan zoeken ook want ik zat een beetje weg te kwijnen :)
    Moet zeggen dat ik dat dus voornamelijk 's avonds doe.. Overdag kan ik me er niet zo toe zetten maar het is wel erg leuk :)

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier van alles en nog wat vooral zweten met dit weer hahaha. Maar ik lees veel dan de kleine man verzorgen samen in het zwembad dat is een groot en hij geniet volop, vandaag naar de efteling geweest en ja solliciteren natuurlijk vandaag weer een afwijzing gehad.

Deel Deze Pagina