Hahaha ik lees even mee want ik zit zometeen ook thuis en heb nog geen kindje. Tot nu toe kan ik niet veel verzinnen
Me vervelen, eerlijk gezegd.... En, op dit moment, bij de ventilator zitten. En wachten tot de kleine er is... dan krijg ik het druk genoeg, denk ik
Vervelen doe ik dus ook. Ik geniet echt van me kindje hoor maar het gevoel van niks inbrengen is deze week zo sterk aanwezig. (Krijg ook geen ww meer)
Ehh t huishouden boodschappen (1x p.w) babyzwemmen (1x p.w), paardrijden fb zp mp neuzen honden uitlaten en in de toekomst waarschijnlijk weer behendigheid met de hond
Toen ik werkloos werd was ik 17 wk zwanger, toen (zonder uk thuis) vermaakte ik me prima. tv, stad , familie, computer. Nu word ik weer werkloos nu ik weer zwanger ben. Werk nu al minder door bekkenklachten, maar met kind vind ik het veel moeilijker, je kan niet zomaar even tv kijken of computeren(wil wel een goed voorbeeld zijn). En helaas mis ik met dit weer en de pijn energie om leuke dingen te doen. Maar ik vond het de eerste keer snel wennen, terwijl ik altijd 2 banen tegelijk heb gehad en later fulltime werkte met een deeltijd studie ernaast. Dacht echt dat ik me dood zou vervelen, maar is me echt mee gevallen.
Huishouden, boodschappen, in de tuin, onkruid verwijderen, plantjes planten, vegen blabla. In huis kasten uitruimen, schoonmaken en alles wat weg kan weggooien. Oh zoveel maar nu deze week heeft m'n vriend vakantie, dus veel zwemmen en onze kippenvila bouwen
Ik ga na de zomervakantie weer een paar uur per week werken maar zit al wel een jaar thuis. Maar wat ik zoal doe is: *vaak even richting het winkelcentrum met mijn dochtertje. Meestal wandelend of met de fiets. *naar de bibliotheek *met dit weer naar een zwembad of naar het strand met mijn meisje en met vriendinnen *huis schoonmaken (iedere dag kijken wat er nog gedaan kan worden) *vaak even op visite bij mijn moeder,schoonmoeder of mijn zus *facebook + ZP *lezen of een filmpje kijken *zonnebaden op de achterstraat *met dochtertje spelen die het erg fijn vind in haar mini zwembadje Nog wel meer dingen maar dit is grotendeels wat ik doe Ik verveel me soms wel maar meestal heb ik elke dag wel wat te doen. Je moet er gewoon zelf op uit gaan. Nieuwe mensen proberen te leren kennen. Ik moet van mijzelf iedere dag sowieso minstens één nuttig ding doen Bijvoorbeeld de zolder opruimen ofzo. (met dit weer bedenk ik iets anders haha)
Geen werk zoeken..? Maar ontopic De kids van natjes en droogjes voorzien vind ik al een redelijke dagtaak naast het huishouden. Wel heb ik de hele dag mijn laptop opengeklapt staan en zo nu en dan kruip ik daarachter om vacatures te zoeken, op ZP te neuzen of lees ik het nieuws. Egenlijk zou ik geeneens weten waar ik nog tijd vandaan moet halen om te werken
Hier geen kids... Ik doe vacatures zoeken, brieven schrijven, werk aan een wetenschappelijk artikel n.a.v. mijn scriptie, boodschappen, schoonmaken, op zp rondhangen en ben ook veel tijd kwijt aan mijzelf ellendig voelen (baal er flink van dat ik geen baan kan vinden). Spreek soms af met een vriendin, en kijk verder series enz.
Voor mn kind zorgen Voor mn dieren zorgen Wandelen met kind en honden Huishouden Gymen Naar mn ouders Knutselen Spelen Uitjes zoals kinderboerderij Is afspreken met vriendinnen met kinderen Van alles eigenlijk
Had gehoopt wat tijd voor achterstallig huishouden te krijgen, maar tot nu toe heb ik juist steeds nog helpende handen erbij nodig gehad, om het te redden met de meest belangrijke huishoudelijke taken Maar, als straks de vakantie voorbij is en de oudste weer op school zit, hoop ik dat de jongste de tandjes ook door heeft en alles eindelijk eens in wat rustiger vaarwater terecht komt. Mijn plannen voor alle tijd die ik dan zou moeten krijgen: solliciteren en netwerken dagelijkse huishoudelijke taken en klussen in huis achterstallige huishoudelijke taken sociale contacten tuin hobby's (taarten decoreren, schilderen, lezen)
Mja ik deed alles op m'n gemak vooral. Elke dag boodschappen ipv 1x per week Met een vriendin ontbijten in het winkelcentrum.. En thuis natuurlijk het huishouden en een spelletje pp de laptop of forummen.. Ben een hobby gaan zoeken ook want ik zat een beetje weg te kwijnen Moet zeggen dat ik dat dus voornamelijk 's avonds doe.. Overdag kan ik me er niet zo toe zetten maar het is wel erg leuk
Hier van alles en nog wat vooral zweten met dit weer hahaha. Maar ik lees veel dan de kleine man verzorgen samen in het zwembad dat is een groot en hij geniet volop, vandaag naar de efteling geweest en ja solliciteren natuurlijk vandaag weer een afwijzing gehad.