Haai dames. Ik heb op dag 17 mijn eisprong gehad. En daarna 4 a 5 dagen dikke witte afscheiding gehad in grote hoeveelheid. Alleen nu week voor mijn menstruatie neemt dit af.. oneee toch. Betekent dit dan dat de innesteling niet gelukt is. Of hoe komt dat ? Misschien kunnen jullie je ervaring delen.
Ik had juist totaal geen afscheiding rondom NOD toen ik zwanger bleek. In mijn geval was wat je nu omschrijft dus juist een goed teken!
Rondom mijn (achteraf ongeveer bepaalde) eisprong vruchtbaar slijm gehad. Paar dagen erna opeens weer hele dikke, slijmerige afscheiding (ik weet nog dat ik dacht: shit nu weer vruchtbaar slijm, dan wordt t wel een hele lange cyclus) en toen opeens he-le-maal niks meer tot ver na NOD. Kwam met 6 weken zwangerschap pas weer een beetje terug.
Okee dan hoop ik zoooo dat ik deze keer hetzelfde heb als jou.. duurt mij veels te lang allemaal haha.
Hoe veel of hoe weinig romige afscheiding je hebt na eisprong zegt helaas niets! Afwachten en duimen Zet um op! PS je hebt alleen draderige heldere afscheiding ('egg white') vóór eisprong. Dus als je die afscheiding hebt, is je ei nog niet gesprongen. En pas daarna kun je uitrekenen wanneer je NOD is (mits je weet hoelang jouw luteale fase is, periode tussen eisprong en ongesteld - elke vrouw heeft haar eigen lf, die van mij duurt 12 dagen).
Verschilt per persoon, ik denk niet dat soorten afscheiding iets zeggen over een zwangerschap of dergelijke. Je hoort wel vaak dat er verandering is in afscheiding in de maand dat het raak is ik had namelijk nooit veel afscheiding van eisprong tot menstruatie en toen ik zwanger bleek had ik heel veel waterige afscheiding.
Ik heb vorige maand ook veel witte creme afscheiding gehad en normaal nooit,, maar dat wilde helaas nix zeggen want werd gewoon ongi
Ja dat is ook zo lizzy. Wij lopen gelijk.. afwachten dan maar.. ik moet volgende week donderdag ongesteld worden.