Sorry! Ik wil jullie niet vervelen, maar ik wil het toch even delen! Eigenlijk was ik na de geboorte van mijn jongste zoon een wrak! Ik durfde niets, wilde niets en eigenlijk zat ik een beetje vast in mijn 'gewoontes'. Uiteindelijk was ik het zat en ben langzaamaan weer mijn eigen dingetjes gaan doen. Gaan paardrijden, actief gaan schrijven, meer contact met vriendinnen etc. En met dit als gevolg; Ik begon een tijdje geleden met een onverwachte klus voor een grote organisatie (tekstschrijven). Met redelijk wat affiniteit voor de besproken onderwerpen, deed ik dit ook met heel erg veel plezier (en nog steeds). Uiteindelijk op aanraden van een vriendin van mij (belastingadviseuse) , geregistreerd bij de KVK en actief gaan reageren op klussen. Ik heb er nu twee vaste klussen aan overgehouden en wat kleine klusjes ernaast. Het werk zelf vind ik super! Ik mijn creativiteit er in kwijt en tot nu toe worden mijn teksten positief ontvangen. Momenteel ben ik voornamelijk bezig met 'meters' maken, maar toch ben ik ergens zo trots! Ik heb de stap durven nemen en met iets wat ik leuk vind. En dan te bedenken dat ik ben begonnen met 'datgene wat niet besproken mag worden op ZP'. Gaat weer even verder met haar vreugdedansje. Hoe het ook uit gaat pakken. Ik heb wel een keertje mijn nek durven uitsteken! Al met al heb ik weer een beetje een stukje van mezelf terug en ik vind het heerlijk! En ben dus ook stiekem best wel trots op mezelf!
Wauw hier mag je ook zeker trots op zijn! En ik denk dat anderen hier ook een hoop inspiratie uit kunnen halen Duim omhoog voor jou!
Trots mag je zeker zijn!!!!!! Nu doe ik niet van die grootse dingen zoals jij ze doet, maar ik ben ook weer begonnen met een studie en doe weer leuke dingen met mn vriendengroep Ik was idd ook een wrak, maar ben weer grotendeels mezelf! Heel veel succes gewenst voor nu en in de toekomst
Lekker is dat heh Sanne . Ik hoop nu ook maar gewoon dat het zo blijft, maar het is al prettig als je weer een beetje 'jezelf' kan zijn. Heb dat best wel gemist namelijk.
Wat heerlijk voor je, lekker van genieten! Ben nu wel nieuwsgierig naar "dat wat niet besproken mag worden op zp"
Wat geweldig voor je! Super dat je die stap hebt genomen! Het is zo belangrijk om naast moeder te zijn ook dingen voor jezelf te hebben!