Hee Dames, Het is vast een vreemde vraag maar merk dat het me erg bezig blijft houden. Dus graag jullie mening. Vandaag heb ik terugplaatsing gehad. Nog voordat ik opstond liep gelijk al het vocht waar de embryo mee ingebracht was eruit. Nu ben ik dus erg bang dat de embryo mee naar buiten is gekomen. Hebben jullie dit ook gehad tijdens de terugplaatsing? En is het toen nog goed gegaan of niet? Dit is mijn eerste ivf poging en vind het allemaal zo spannend..... Liefs
Mij is verteld dat dat niet kan. Zie het als een boterham met pindakaas waar je hagelslag op strooit. Succes met wachten!!
Een embryo kan er niet uit vallen, als het eenmaal terug geplaatst is. Onze gyn vergelijkt het met een boterham met pindakaas waar je het embryo tussen plakt. Je plakt het embryo als het ware tussen/in het baarmoederslijmvlies. Je mag in principe alles doen, je kunt het er niet uit plassen of springen. Het is normaal dat er iets van het vocht terug vloeit, maar daar zit je embryo dus niet in. Ik neem aan dat het slangetje na de terugplaatsing ook gecontroleerd is onder de microscoop? Succes met de wachtweken!
Jaa dat hebben ze mij ook verteld maar bleef toch wat ongerust eronder. . Omdat het ook gelijk was. Hebben jullie dat dan ook gehad?
Vocht wat je voelde is waarschijnlijk het spul waarmee ze het vanbinnen beetje schoon hebben gemaakt. Ze waarschuwden mij toen nog dat ik me niet druk moest maken als ik vocht voelde lopen, omdat ze het dus schoonmaken en dat kan eruit lopen.