bloed bij ontlasting...

Discussie in 'Miskraam' gestart door hope29, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope29

hope29 Lid

3 jan 2008
    6
    0
    0
    Gelderland
    Heb a.s maandag mijn nod.
    Sinds 2 weken heb ik enorm veel trek,gevoelige/gezwollen borsten,veel dromen,dan vrolijk dan weer enorm chagrijnig,slecht slapen.. Ik had het idee dat ik misschien wel zwanger kon/kan zijn. Nu heb ik sinds 3 dagen bloed bij mijn ontlasting en een vreemd gevoel in mijn buik. Soort krampen maar ook weer geen ongi krampen. Maak me veel zorgen, zeker omdat we al 1 jaar bezig zijn!

Wie heeft dit ook weleens meegemaakt of herkent dit?Wie weet wat dit misschien kan betekenen?

hope

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Heb je niet gewoon iets aan je darmen? Bloed bij ontlasting lijkt me niet goed, ik zou naar de HA gaan als ik je was.

3. hope29

hope29 Lid

3 jan 2008
    6
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb idd wel klachten gehad aan de darmen en verschillende onderzoeken maar nog nooit bloed bij mijn ontlasting.. Om dat we bezig zijn om zwanger te worden en ik al die andere symptomen had dacht ik dat ik miss wel zwanger kon zijn... Ik schrok van dat bloed. Heb het nu al drie dagen, het is niet heel veel maar wel duidelijk aanwezig..
    Nadeel is dat je in het weekend niet zomaar je ha belt dus vandaar dat ik t hier probeer..

Dank voor je reactie Lexie!

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Misschien heb je een wondje opgelopen waardoor je wat bloed hebt? Ik weet niet hoeveel het is en of het echt in de ontlasting zit.

Maar als je het bv wat hebt bij het afvegen (een beetje) kan het best een wondje zijn hoor.

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik had sinds gisteren tijdens afvegen ook bloed, nu blijk ik aambeien te hebben :confused: dus gelukkig even een zalfje ervoor gehaald bij de huisarts ;)

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb dit in je andere topic ook gezet, maar Als er bloed bij de ontlasting zit is dit altijd een reden om naar je huisarts te gaan. Misschien zijn het inderdaad aambeien maar laat dit aub door een arts beoordelen, er kan namelijk nog meer aan de hand zijn in je darmen. Het is zeker geen zwangerschapsymptoom.

Heel veel sterkte,

conny

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het kan wel komen door een zwangerschap. Net zoals bij mystic sun kun je last krijgen van aambeien en dan krijg je ook bloed bij de ontlasting door de druk die er ontstaat, dat is het nadeel van aambeien dat kan dan open springen. Maar ik zou zeker even naar de huisarts hiervoor gaan of je nou wel of niet zwanger zou zijn. Ik heb zelf ook aambeien in begin zwangerschap gehad. En dat kan erg pijnlijk worden. Succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent.

xxx joyce

8. hope29

hope29 Lid

3 jan 2008
    6
    0
    0
    Gelderland
    Het bloed zit bij/tussen de ontlasting. Lichte vorm van diaree met wat bloed ertussen..

Ik hou het de komende dagen goed in de gaten en als het zo blijft dan bel ik zeker de huisarts!
    Dank voor jullie adviezen, maak me nu wat minder zorgen..

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dan zou ik inderdaad even de dokter opbellen.

Deel Deze Pagina