Hoi meiden. Vorige maand heb ik mijn cyclus in de gaten gehouden met ovulatie testen dat doe ik deze maand uiteraard weer! Ik verwacht aanstaande zaterdag een positieve test te hebben. Als jullie zaterdag een positieve test verwachten welke dagen zouden jullie dan klussen? Want een positieve test is niet de dag van me eisprong toch???
Ik zou dan vanaf vrijdag om de dag dan gezellig maken! Maar daar zijn de meningen over verdeeld andere zullen zeggen elke dag 😉! Net waar je je goed bij voelt denk ik!
Mijn gyn adviseert de twee dagen vóór de eisprong, de dag van de eisprong zelf én de dag erna. I know, dat is vaak! Mijn fertiliteitsarts zegt: de dag voor en de dag van je eisprong. Tsja. Ik volg maar braaf het advies van mijn gyn op
In jouw geval dus vanavond (vrijdag) tot en met maandag. Mits jullie zin hebben natuurlijk! . Bewaren
Mijn gyn zei altijd 2 dagen voor de eisprong maar moet toegeven wij deden het gedurende de hele week om de dag
doen wij ook in de week voor de eisprong! om de dag, maar alleen als we beiden zin hebben, anders niet. Ja, en met pregnyl wordt het wel een beetje een ander verhaal natuurlijk. Als je dan geen zin hebt, tsja, dan is alles voor niets geweest. Die zin maak je dan ook wel!
Als je een positieve ovu test hebt dan spring je ei binnen 48 uur. Bij ons op de poli adviseerden ze om de dag anders kan t het minder zijn voor het zaad... maar zo heeft iedereen weer ander advies. Veel plezier😉😉
oke top ben deze week met om de dag begonnen en vanaf vandaag klus ik iedere dag tot en met maandag! Mocht ik morgen nou toch nog geen knal ovulatie test hebben dan sla ik morgen weer een dagje over in het belang van de zwemmers maar vanaf me knal test ga ik sowieso een aantal dagen klussen
Ik doe meestal wat Nina Sanders zegt. Mijn gyn zei juist iets in de trant van Ja lijkt me handig als je een ovulatietest doet dan heb je aan een keer genoeg, poeh moet er niet aan denken om meerdere keren te doen haha
Hey meiden noud gister ochtend nog geen echte knal test was een twijfel gevalletje maar gister avond nog is getest en een ECHTE knaller. Nu heb ik het gister natuurlijk nog even gezellig gemaakt...... (zelf met een kussen onder me kont gaan slapen hoe ernstig is dat! hahaha) En is het dan gewoon de bedoeling om vanavond en morgen avond weer te doen of moet ik maandag ochtend aan de slag....... ben zo bang dat ik te laat ben........ wordt er zo zenuwachtig van hahahah
Wij lopen gelijk! Ik had gisterenochtend een knaltest, gisteravond nog steeds positief maar niet meer zo als die van s'ochtends. Wij hebben er deze maand voor gekozen om vanaf afgelopen week om de dag te klussen, maar hebben gisteren daaraan als extra toegevoegd Als het ons lukt vanavond en morgenavond ook nog maar even..! Succes, ik duim voor ons
Oh dat zou echt super leuk zijn als het voor ons alle 2 mag lukken Nou klus ze nog even meid hahaha Zou leuk zijn als we helemaal gelijk lopen en de zelfde dag uitgerekend zijn hahah Ben jij van plan vroeg te gaan testen of wacht je tot je NOD? Ik heb me voor genomen om pas op of na me NOD te testen maar denk dat ik het er zwaar mee ga krijgen.
Jaaa dat zou super zijn!! Wij lopen goed op schema met klussen. Als 't lukt vanavond nog maar even en dan kan ik op het wachtbankje.. Ik ga proberen tot de 24ste te wachten, wel echt extra spannend omdat het dan kerstavond is..! Wat zou het fantastisch zijn als we met kerst een positieve test hebben. En jij dan..? Hoelang zijn jullie bezig?
Mijn nod is 26 december........ Ik hoop tot die dat te kunnen wachten maar me zelf kennende wordt dat een hele uitdaging...... Ik zit in mijn eerste ronde voor mijn 2de kindje, bij de vorige was het meteen de eerste ronde raak al moet ik zeggen dat we toen wel alles uit de kast hebben getrokken oor van ovulatie testen tot supplementen tot alles voor de innesteling..... hopelijk mag het nu weer zo snel gaan.... ik heb er ieder geval alles aan gedaan. ma-wo-vr-za-zo-ma geklust........ ik kan bijna mee doen aan HELP MIJN MAN IS KLUSSER hahahah ben blij dat de verplichte klus week om is
hahaha, zo herkenbaar!! Mooi dat het is gelukt en het er weer op zit. Mijn man wilde gisterenavond echt niet meer, hij was laat thuis van werk en helemaal kapot. Nouja, wij hebben precies dezelfde reeks gehad als jullie min maandag. Zaterdagochtend had ik echt een knaller van een test dus volgens mij zitten we dan nog steeds goed. Afleiding zoeken en doorgaan met alle goede dingen (supplementen, sapjes, warme voeten.. ) en duimen maar.
hahah zeker zou zo leuk zijn als het lukt. Als je gaat testen test je dan rustig in je eentje of met je partner er bij? En ga jij het al direct met kerst vertellen of hou je het geheim voor vrienden en familie?
Als ik voor nod test, dan test ik meestal alleen. Dus dat is wel wat verschillend, ene keer samen andere keer alleen. Ach, na bijna 1,5 jaar loopt het toch allemaal al een beetje anders. Heb jij hier een vaste vorm in? Ook met vertellen weet ik het nog niet goed, mocht het zo zijn dan zien we wel even. Het lijkt me ook wel bijzonder om het nog even voor onszelf te houden en het pas in het nieuwe jaar te vertellen. Maarja.. eerst maar eens postief testen Hoe is dit voor jou..?