help dochter 14 maanden wil niet naar bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door summer28, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik ga ff kijken, want ik kreeg het via de mail. Zo een mail die afgestemd is op de leeftijd van je kindje!
    Ga ff kijken voor je!

    kus miek
     
  2. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Het staat dus echt in een mail, geen idee waar op de site dus!
    Dit is het stukje:

    Beginnen te lopen

    EERSTE STAPJES
    Rond het begin van hun tweede jaar zetten de meeste baby's de eerste stapjes en worden ze dreumesen. Met deze bewegingsvrijheid gaat een geheel nieuwe wereld open voor een kind. De pas ontdekte onafhankelijkheid is fascinerend. Voor ouders is de tijd die voorafgaat aan de eerste stapjes van hun baby echter minder leuk. Voordat de aanstaande dreumes begint te lopen, wordt hij 's nachts zo ongeveer om de vier uur wakker. Hij zet een keel op zodra een ouder bij hem weg loopt, misschien omdat hij zelf graag zou willen weglopen. Al deze opwinding wordt veroorzaakt doordat het kind een nieuw doel heeft: onafhankelijk worden.


    Verder kon ik dit wel vinden bij hun op de site:

    http://www.pampers.nl/nl_NL/swf/discove ... 4&option=3

    kus miek
     
  3. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier heeft het feestje ook weer geduurd van 20.00 tot 21.30 en daarna weer gaan slapen, vervolgens om 3.00 uur tot 4.30, ach ja we blijven lachen 8-[
     
  4. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Miekie: dank je wel voor je moeite. Hoop dat dat het is en dat het slapen hier straks weer beter gaat. Kan wel een paar ongebroken nachten gebruiken!
     
  5. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    :confused: komt er nog zo'n sprong aan? :(

    Luca zit nu midden in zijn sprongetje.
    Hij wil ook niet gaan slapen 's avonds of wordt na een uurtje gillend wakker.
    Hij gaat dan ook staan en ik krijg hem met geen mogelijkheid liggend...laat staan slapen!
    Ik heb 2 nachten bijna niks geslapen omdat meneertje het leuk vond om te gaan spelen bij ons in bed :rolleyes:
    Gisteravond was het weer feest. Om 11u werd hij gillend wakker. Na een tijdje met hem rond wandelen heb ik hem bij ons in bed gelegd...maar dat willen we hem eigenlijk niet aanwennen.
    Toch maar weer in eigen bedje gelegd en daar laten huilen. Vond dat zo moeilijk. Om de 3 min ben ik naar hem toe gegaan en hem over zijn bolletje geaaid.
    Uiteindelijk is hij gaan liggen en mocht ik hem troosten met een liedje en gefriemel aan zijn oortjes.
    Hij is toen lekker in slaap gevallen tot 6 uur vanmorgen.

    Ik las een tip over speelgoed...die ga ik eens proberen als het vanavond weer feest is.
     
  6. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen

    ja dat zou best eens kunnen ja , maar mijn kleine loopt al
     
  7. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had het er eergisteren nog met m'n psycholoog over (tja waar praat je over hè? ;) ) maar dit huilen komt omdat ze denken uit t oog uit t hart zeg maar. De oefening die je hier kunt gebruiken is; de eerste 2 dagen er uit halen en zeggen dat hij/zij lekker mag gaan slapen en dat papa en/of mama er zijn. Daarna in zijn/haar bedje laten en zo toespreken en aai over de bol, een aantal dagen dáárna alleen n aai over de bol. Als t goed is, is t daarna ong 'over'.
     
  8. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    ik doe het op mij manier werkt prima ze slaap gewoon weer lekker door tot 7 uur;)

    liefst gina
     
  9. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Vast ene periode....

    Britt huilt ook ineens als ze naar bed moet...
    Nooit geen last gehad en nu tranen met tuiten...
    Wij gaan 1x kijken naar 10 min.
     
  10. Mama van naomy

    Mama van naomy Actief lid

    24 mei 2008
    137
    0
    0
    Mijn dochter heb dit nu ook maar er komt ook een sprongetje aan rond de 14 maand ik leg haar ook trug en vertel ze nu echt moet gaan slapen en zo dra ik weg loopt begint ze weer kei hard te huilen maar als je ze even laat huilen dan vallen ze uit eindelijk wel in slaap vind het zelf altijd erg moeilijk laten huilen
     

Deel Deze Pagina