Ik heb een zoontje van 5 januari die bij zijn geboorte 2610 gram woog (drie weekjes te vroeg) en 47 cm. Hij had te weinig energie en daarom ben ik full time aan het kolven en krijgt hij dus flesjes en dat gaat goed, hij groeit enorm. Maar nu wil het zo dat ik eht idee heb dat mijn borstvoeding terug loopt in hoeveelheid. heb met moeite elke kolf beurt 120 cc wat hij vervolgens per voeding op drinkt, ik zou graag elke keer een flesje "reserve: willen hebben maar dat lukt me niet. hoe kan ik meer gaan kolven. hij "komt"om de drie uur en weegt nu 3600 gram heb je tips voor me?
Hoi Yvon, De productie past zich aan aan de vraag. De productie opschroeven kan alleen als je een poosje wat vaker gaat kolven. Bijvoorbeeld tussen de voedingen door. 's Ochtends heb je vaak wat meer voeding dan 's avonds, dan kan je bijvoorbeeld in de loop vd ochtend een keertje extra kolven. Ook heeft het een paar dagen nodig totdat je merkt dat het geleidelijk aan op gaat lopen, het kan dus niet gelijk. Groetjes Linda