sint kadootjes ..

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door kris8, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    voor een meisje van 10 en een jongen van 13 jaar?? Ik ken ze niet zo heel goed... weet het wel voor de leeftijdscatogorie van mijn eigen kleine meisje... maar deze leeftijd ? Iemand tips :cool:

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Speelgoed zal niet meer goed lukken vrees ik.

Misschien es bij de ouders horen wat er op hun verlanglijstje staat?
    En anders kleding of een dagje weg? Of een bioscoopbezoek? Of een leuke cd of cd-bon? Of een nieuwe donsovertrek?
    Of in 't allerlaatste geval gewoon een centje waarmee ze zelf iets kunnen kopen of dat ze kunnen sparen?

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Meisje van 10: vraag na of ze ergens fan van is, veel meisjes van die leeftijd zijn gek van one direction en daar heb je bergen merchandise van voor leuke prijsjes, anders nagellakjes, lipgloss, kralensetje om zelf armbandjes te maken, dagboekje, leuk boek of bijvoorbeeld tina winterboek, katrien pocket, "hoe overleef ik" zeep/bodylotion enz. Vinden meisjes van die leeftijd geweldig.

Jongen van 13 is lastiger maar misschien idd kadobon, lekker luchtje voor jonge gozers (luchtje van playboy valt goed bij die leeftijd) entreekaartje bios/zwembad

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Dank jullie wel voor de antwoorden. Probleem is dat ik alleen vanmiddat tijd heb om zonder dochterlief even de winkels in te gaan zie ik er de rest vd maand niet meer van komen en ik krijg hun moeder niet te pakken..
    En het het is echt geen meisje meisje.. dat weet ik dan weer wel..
    armbandjes enzo maak ik haar w.s. niet blij mee..
    entree-kaartjes voor iets vind ik wel een leuk idee net als een cd-bon .. is toch wat gerichter dan zomaar een vvv bon ouzo ! En ik zal zo eens kijken of ik oma te pakken krijg misschien weet die nog iets..

Deel Deze Pagina