In de binnenspeeltuin speelde mn dochter in de ballenbak, dr nichtje ook. Die was ergens opgeklommen en sprong zo op mn dochter haar arm (perongeluk) mn dochter begon gelijk keihard te huilen en hield haar arm vast. Sindsdien kan ze dr arm amper bewegen en er niks mee doen. Pijn zit echt in haar elleboog. Asdruk geven of haar hand draaien doet ook erg zeer. Ze slaapt nu en heeft een paracetamolletje gehad tegen de pijn, als ze er morgen nog niks mee kan ga ik even langs de ha. Ik wou net even kijken of t dik is, maar ze kreunt en word wakker van de pijn als ik eraan kom. Is dit normaal of kan dat een breukje zijn?
Kan ook een flinke kneuzing zijn, dat is ook pijnlijk. Voor de zekerheid maar naar de huisarts morgen.
Ga idd morgen even langs de ha, of ze moet zonder pijn wakker worden en er weer alles mee doen. Het was niet blauw of dik geworden..kijken gaat nu niet.
Ga zo naar de ha, vannacht vaak wakker van de pijn ondanks pcm en kan nog steeds haar arm niet bewegen of draaien. Ook geen kracht in dr hand zetten. Zielig om haar met zoveel pijn te zien. Hoop zo dat het een kneuzing is!
Een kneuzing duurt vaak langer dan een breuk,, dus is ook niet fijn. Ik ben wel benieuwd waarom je gisteren niet meteen foto's hebt laten maken. Sterkte voor je meisje, hopelijk heeft ze niet teveel pijn vandaag.
Omdat ik dacht dat het vandaag beter zou gaan, maar hebnu wel spijt dat ik gister niet ben gegaan. Kom net bij de ha vandaan en ga nu fotos laten maken in het zkh, hij denkt gezien de pijn en beperkte bewegelijkheid dat het gebroken is
Heel zielig voor je meisje' maar voel je niet schuldig he, deze dingen gebeuren nou eenmaal en je bent ook geen dokter.. gewoon een goede, bezorgde moeder die op haar gevoel afgaat. Beterschap met je dochter en ze voelt zich vast al snel weer beter!
Dank je happy, je hebt gelijk. Maar toch denk je "als we dit hadden geweten waren we gister gelijk naar de seh gegaan" maar t feit is dat we t niet wisten. Vanavond na het omkleden heeft ze 2 uur lang liggen huilen van pijn aan dr arm. Ze zegt als ze ligt dat het gips strak zit. Misschien gewoon wennen maar ik hou t in de gaten. Als de pijn erger word of als r iets knelt moeten we terug komen. Vanacht slaapt ze lekker naast mama, en papa lag bij dr met in slaap vallen, heeft ze echt even nodig. (Heeft de laatste tijd al veel meegemaakt)