Help dochter klimt uit bed en slaapt niet in ...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by nicolioo, Oct 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Nou daar zitten we dan heerlijk in ons vakantiehuis met campingbedje, mevrouw heeft sinds gisterenavond ontdekt dat je je uit bed kunt laten valken, erg leuk. Resultaat, gisteravond eerst 10 keer uit bed gekomen binnen een kwartier. Toen voor de deur gaan zitten en echt een uur lang steeds slapen, liggen etv gezegd, ja bleef ze wel in bed maar slapen ho maar. Ze sliep pas om 22.30 nadat we er 2 uur bij hadden gezeten en een half uur naast hadden gelegen pffffffff
    Toen vanacht om 2 uur schrok ik wakker van haar gehuil, ik naar de kamer naast ons waar ze ligt, was ze verdwenen, ik zoeken , stond ze in de schuur met de afstandsbedieningen van de tv naar buiten te kijken en televisie te roepen. Ondertussen had ze ook nog het licht in de badkamer aangedaan, de gelukkig erg schoon uitziende wc borstel gepakt en ermee op de bank gaan zitten en de tekevisie aangezet....

Toen is mijn man er maar naast gaan liggen, het duurde echter weer lang voor ze in slaap viel om vanochten om 7 uur weer fris en vrolijk op te staan...

Wie weet er raad, hoe lossen we dit op?
    Thuis gaan we haar deur maar van een slotje voorzien en de kamer veilig maken, dan zorg ik dat ze veilig uit haar bed kan en hooen dat ze dan uiteindelijk zelf gaat slapen.

Ook nu ben ik al weer een uur bezig met haar te laten slapen, nu zit mijn man er bij, ben benieuwd wanneer we even samen tijd hebben.... We zijn hier nog tm zaterdag...

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Slaapzak aantrekken. Doe ik ook om te voorkomen dat mijn jongste uit haar ledikant klimt.

3. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Uhhh die heeft ze ook aan, ze kiept zichzelf over de rand uit haar bed...

4. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Dan zou ik haar 'inbouwen' denk ik. Dus bedje in een hoek zetten zodat het aan hoofdeinde en zijkant dicht is en dan een hoger kastje ervoor aan de andere zijkant? Pfff. Lastig...

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Lastig he, nou ze slaapt nu net, we hebben er nu 1,5 uur naast gezeten dus gaat al beter. We heben haar hoofdeinde en 1 zijkant ingebouwd en dan aan de andere kant een bed tegenaangeschoven waar mijn man vanacht maar gaat slapen, maar weerhoud haar echt niet om vanacht weer op strooptocht te gaan .
    Misschien het middagslaapje weg gaan laten? Maar ze lijkt wel moe.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Of een klein beetje inkorten die middagdut?

Dost ze dit thuis ook of gaat ze dan msteen meteen slapen? Misschien is het allemaal wel vreemd voor haar en spannend en gaat het daarom niet zo makkelijk?

Je zou ook kunnen kijken wat er gebeurt als je haar iets later naar bed brengt. Misschien is ze gewoon nog niet zo moe en kan ze gewoon niet rustig blijven liggen ....

lastig om te zeggen vind ik altijd. Beetje uitproberen wat werkt denk ik.

Share This Page