Gister zijn we begonnen met Pepti omdat mijn kleine man uitslag kreeg (eczeem op benen armen en gezicht) en constant vol zat met slijm. Het leek wel of hij constant verkouden was maar het kwam er niet uit en niezen deed hij ook niet. Gister dus in de avond pepti gegeven en gelijk had ik het idee dat hij bijna geen slijm meer had en vanochtend leek het ook een stuk minder. Kan dit zo snel werken?
ik heb geen ervaring met pepti maar wel met koemelkallergie. en melk is een heel grote trigger van allergie in het algemeen. ik merk het direct als ik iets fouts heb gedronken of gegeten dus ik kan me voorstellen dat jullie zoon het direct merkt als hij die foute voeding niet meer krijgt.
Onze dochter huilde héél veel, na het eerste flesje pepti werd dit al minder en na 2 à 3 dagen hadden we een heel ander kindje!!!!
Ons zoontje reageerde al direct positief bij de 1e fles. Echter was de pepti voor hem niet sterk genoeg, want na het provoceren verdwenen de klachten niet meer volledig en sommige klachten verdwenen helemaal niet met de pepti, oa het eczeem. Met de overstap naar nutramigen, ook direct verbetering bij de 1e fles. Eczeem kan trouwens wel zo'n 6 weken duren voordat dat weg trekt.
Ja het eczeem heeft hij nog net zo erg dus verwacht ook niet dat het heel snel weg trekt. We wachten rustig af