Hoi meiden! mijn meisje krijgt de flesvoeding van Nestle Groeistart. Hier heeft ze het altijd super op gedaan en drinkt er nog graag 2 flesje per dag van! maar.... nu is deze voeding niet meer te krijgen in de supermarkt in mijn woonplaats. Ik moet dan echt een dorp verder om deze te halen. In de winkel hier staan wel de voedingen van Nutrilon, Friso en c1000 eigen merk. Ik denk er dus over na een van deze voedingen te gaan geven. Dit kan toch wel gewoon? Dit is toch niet erg meer voor haar darmpjes? (ze heeft sowieso amper darmpkrampjes gehad). En welke zouden jullie dan gaan geven ipv Nestle? xx makkie
Ze eet toch al zoveel andere dingen erbij. Als je ook al naar gewone melk kan gaan, kan je toch prima een ander merk nemen, lijkt me. Het kan natuurlijk wel net anders smaken.
Ik zou dan idd naar gewone melk proberen te gaan. Misschien nog wel een keertje naar het andere dorp voor de nestle, om eventueel nog te mengen voor de smaak.. Of je moet de keuze maken naar nr 3 tegaan, dan zou ik een ander merk kiezen idd. Dacht dat nestle zoeter was, dus zou ik friso kiezen... Is ook wat zoeter...
Joh, voor een kind van 11 maanden ga je toch zeker geen poeder meer kopen? Gewoon yoghurt, kwark en een beker of fles met koemelk. Niet moeilijk doen...
ik geef nu nr 3 van nestle, ik vind dat wel fijn nog even een paar maandjes als ik eerlijk ben. Dus ik wil nog wel even aan de poeder blijven.
Dan doe je dat toch gewoon... Zal vast geen probleem worden met overstappen. Misschien even wennen aan de smaak, maar ze zal er vast geen last van hebben.
heb toch de meeste adviezen om gewone melk te geven opgevolgd en ze vond het lekker! dus ik denk dat we dat maar gaan doen voortaan, twee flesjes met gewone melk. bedankt voor de tips meiden, helemaal niet bij stil gestaan dat ze rond het 1e jaar gewone melk mogen hebben!