Ik wil over een tijdje pap gaan geven in de ochtend maar heb geen ervaring met pap van borstvoeding. Kan niemand me vertellen of bambix goed samen gaat met borstvoeding? En ik bedoel dan gewoon fijne granen pap vanaf 6 mnd
wat ik weet is dat mm lastig bindt met papsoorten. ik krijg het met biobim wel gebonden, maar heb ontdekt dat alleen de soorten tot 6mnd daarvoor geschikt zijn.
Als je de bv eerst kookt wel. Natuurlijk niet het beste voor de goede stofjes in de melk, maar dat vond ik voor die ene voeding per dag niet zo erg. Altijd nog beter dan kv! Wij hebben het een half jaar met bv gegeven en zo ging het goed!
Wat bij ons juist werkte was de melk niet te warm maken! En dan gelijk geven, hoe langer je het laat staan hoe dunner het weer wordt. Geef het nog steeds regelmatig met mm, dus het kan wel
Ik heb hier wel Bambix gegeven en dat bond inderdaad niet zo heel goed, maar ze kreeg het wel van een lepeltje. Het ging beter met 'verse melk' dus als ik net gekolfd had, dan met melk uit de vriezer. Biobim schijnt inderdaad beter te binden.
1: Biobim 2: kleine hoeveelheid klaarmaken (desnoods 2x kleine portie ipv 1x grote) 3: kind in de startblokken (dus niet eerst pap maken, klaarzetten en dan pas kind in de kinderstoel) 4: pap erin lepelen alsof je de trein nog moet halen Dan lukt het
Biobim pap en dan zo dik maken dat je de lepel er rechtop in kan zetten. Tegen de tijd dat je bij de laatste lepeltjes bent is hij weer vloeibaar....
Ik ben van plan een papfles te geven dus dat is dan een minder groot issue zo te horen. En ik vind kv prima maar zit met een vriezer vol mm
Zeker als het om een fles gaat kun je ook gewone bambix gebruiken met moedermelk bordje pap moet altijd flink veel door omdat het anders idd te snel weer dun wordt ...