Wat is normaal qua bedtijd voor een 9-10 jarige op doordeweekse dag?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door sunshineS1976, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik word gestoord van mn buurmeisje van bijna 10 die altijd tot 22u lawaai aan het maken is. Wat is een normale bedtijd voor schoolgaande kinderen? Het lijkt mij nogal laat...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn buurmeisje gaan ook zo laat of nog later, die zijn 10 en 12.

Mijn oudste zou over 2 jaar denk ik rond 8 uur/ half 9 mogen.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier was het vroeger 20 uur naar boven, 20.30 licht echt uit. Zoiets zie ik hier ook voor me over 1,5-2 jaar. Maar ik kan dus niet uit eigen ervaring met onze kinderen spreken nu.

4. sunshineS1976

Ja precies. LIjkt mij ook een hele mooie tijd.
    Ook tienjarigen hebben toch veel slaap nodig? In het weekend snap ik het, maar op schooldagen lijkt mij dit veel te laat.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja zou mijn keuze echt niet zijn. Nu zijn er natuurlijk kinderen die weinig slaap nodig hebben, maar anderen daarbij tot last zijn lijkt mij niet de bedoeling. Misschien eens subtiel of iets minder subtiel maar gewoon eerlijk aangeven dat jullie haar wel heel erg horen 's avonds?

6. sunshineS1976

Hahaha :p
    Nou ik mag me wel irriteren maar echt niet klagen! Het zijn erg gehorige huizen en ik zit nu met een gillende peuter en twee baby's waarvan 1 huilbaby;) dus aangeven dat ik last van mn buurmeisje heb kan ik beter niet doen haha

7. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik denk dat ik toen zelf rond 21 u in bed moest als 't school was.
    En de meeste van mijn klasgenoten hadden ook ergens tussen de half 9 en de half 10.

Maar tja, da's toch elke ouder voor zich ... Als je een kind hebt die toevallig weinig slaap nodig heeft ...

Deel Deze Pagina