Lief kusjes geven...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hopmarjanneke, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ons meisje M begint nu meer en meer ook uit zichzelf kusjes aan ons te geven :D Ook als je het vraagt.

Ze komt dan echt met dr mondje open en dr tong half naar buiten naar je toe en duwt dan dr mondje tegen je wang of mond aan... zo'n lekkere natte lebberkus dus :D:p

Vanmorgen ook weer. We hebben sinds kort het KDV opgezegd en ze is overdag bij papa thuis (papa is langdurig ziek en gaat voorlopig niet weer aan de slag icm deel WAO) Dus ik zeg, mama gaat werken, krijgt ze ook een kusje van je?... heel parmantig komt ze naar me toe met dat lieve bekkie en ik krijg wel drie kusjes!!!!

Dat ik daarna wegliep vond ze minder :):(

Geven jullie kleintjes ook van die kusjes?

2. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

nee jammer genoeg niet (meer) hij komt nu als ik om een kusje vraag hard aangehold met zijn voorhoofd en echt zo van jij wilt een kusje dus geef dan maar...

3. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Wat is dat heerlijk hè?!
    Die van mij doet dat ook. Helaas niet zo vaak als ik zou willen. Ze maakt er ook zo'n overdreven geluid bij: mmmmaaaaaah. En soms als ze er een geintje van maakt voor ze gaat slapen, steekt ze haar tongetje ook uit. Ze ligt dan helemaal in een deuk! Lekkere lebberkusjes inderdaad.

4. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Ja, heerlijk! Hier eentje van 14 maanden die iedereen wel een kusje wil geven. Met mmmm geluidje en getuite lipjes ;)

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja her ook veel kusjes, en idd lekkere natte tong kusjes, mond wagenwijd open tong naar buiten, bah hihi en sinds kort ook neuzeneus, neusjes tegen elkaar

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Schattig hè. Hier al een tijdje van die natte lebberkusjes. Sinds kort doet hij ook hand kusjes geven. En helemaal schattig is het knuffelen wat hij nu uit zich zelf komt doen.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Duitsland
    het zelf even komen knuffelen is meer wanneer ze moe is, dan komt ze echt zo tussen je benen staan, en hoofd op je benen of op de bank leggen.
    Jammer genoeg "knuffelt" madame tegenwoordig ook met haar tandjes:( Tot grote hilariteit van de buurvrouw die getuige was van zo'n 'knuffel"..... maar heb dus wel een korstje met een blauwe plek!

8. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Oei, dat doet pijn! Die tandjes van kleintjes zijn maar wat scherp...

Hier ook een ventje die volop in de kusjesfase zit. De natte kusjes zijn voorbij, hij heeft nu z'n mondje netjes dicht :D En hij vindt het prachtig hihi. En wij ook, ik kan d'r echt van genieten dat-ie met een doel op me afkomt en niet eerder weggaat voordat-ie het kusje heeft gekregen :)

En soms is hij nukkig, dan vraag ik: geef je mama een kusje? Schudt-ie met z'n hoofdje en loopt-ie weg. Hihi :D

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier ook hoor!:D
    Wel is mijn kleine vent behoorlijk hardhandig, allereerst worden mama's haren keihard beet gepakt (auwwww!!:)) en daarna komt hij met een open mond lekker een kwijlkus geven. Soms wordt zelfs mijn hele gezicht onder handen genomen met als resultaat een bekwijlde mama..

Het is een beetje pijnlijk, maar o zo lekker en lief:D:D

10. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Hihi, ons meisje ook. Soms zit ze bij ons op de schouder en dan buigt ze helemaal naar voren, onze oren of haren beet en dan krijgen we een kus met open mond. Echt geweldig!

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Die kusjes zijn geweldig :) Mijn zoontje deed het eerst ook met zijn mond open, maar inmiddels doet ie het zoals ik met zijn mond dicht en maakt er dan ook echt een smak geluid bij hihi. En inderdaad ook op aanvraag :D Dus ik krijg iedere avond voordat ie naar bed gaat een kusje van hem :) Heerlijk!

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ons manneke kust ook al een tijdje terug. Inderdaad met open mond en soms sabbelt hij een beetje op mijn wang. Zo schattig!

13. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hihi hier ook van die lebberkusjes met het mondje wagenwijd open. Heerlijk :D. En sinds kort komt hij ook af en toe zelf knuffelen. Heerlijk he die dingetjes die er bij komen als ze ouder worden?
    Geniet er lekker van!

14. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Ja, geweldig is dat he!? Mond open (soms met de tong naar buiten!) en dan zegt ze 'aaaaa' en dan krijgen we een dikke kwijlkus!! Haha!!

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Vanmorgen ook weer.... ik vroeg of mama een kusje kreeg... en er werd prompt aan voldaan. Dus ik zeg "krijgt papa ook een kusje?" en ze hobbelt zo bij mij vandaan naar papa toe en ook hij krijgt een lekker lebberkus.
    Normaal gesproken moet je echt al vlakbij haar zijn en dan loopt ze dus niet naar je toe.

Deel Deze Pagina