De schrik van ons leven vanavond

Discussion in 'De lounge' started by Angel Eyes, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Wij hebben een huis gekoht en aanstaande vrijdag krijgen we de sleutel. Echt heel veel zin in.

Mijn ouders zijn fotojournalisten en staan in ontat met brandweer en politie hier.

Krijgt mijn vader een melding binnen dat er een woningbrand is op het adres waar wij gaan wonen. dus hij vraagt voor de zekerheid ons nieuwe huisnummer. mijn moeder noemt dat op en mijn vader krijgt zowat een rolberoerte.

Is er dus precies op ons nieuwe adres een melding van woningbrand. Mijn ouders zijn er naartoe gesneld en hebben ons gebeld.
    Gelukkig viel alles achteraf mee en was het een piepklein brandje in de meterkast of keuken, dat is me nog steeds niet duidelijk.

mijn ouders hebben zich ook maar meteen voorgesteld, en ze konden al in het huis kijken zonder ons ;)

Maar wat als dit gebeurd was als we er net woonden, pff heb je dat weer aan je broek.
    Moet nu wel gaan kijken hoe dat zit want het móet hersteld zijn voordat wij erin gaan wonen natuurlijk.

2. Angel Eyes

Omdat ze fotografen zijn is er natuurlijk ook een foto gemaakt. heel apart om je nieuwe huis zo te zien.

3. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Dan schrik je wel even zeg.
    Maar van de andere kant is t idd grappig dat je ouders rond hebben kunnen kijken.

Mijn vriend zit bij de vrijwillige brandweer, wij hebben ooit bijna een brandje gehad en ik zag t al helemaal gebeuren dat de pieper van mn vriend zou gaan en dat hij even later met de wagen en in zn brandweerpakkie weer in zn eigen huis staat.
    (dat bijna brandje wist hij op dat moment niks van, was mijn schuld)

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Pffff, wat moet je geschrokken zijn zeg. En laat het ze maar grondig uitzoeken. Als er ergens een kortsluiting was moeten ze dat echt goed uitzoeken om te voorkomen.

Succes met je verhuizing! :D

5. Angel Eyes

Nou ben me kapot geschrokken. Ik was aan het werk en mijn moeder kent me dus die heeft niet mij maar mijn vriend gebeld. en die zou mij ophalen.
    Ik stap in zegt ie "nou niet meteen para worden, maar je moeder belde"

Dus ik direct denken "pa ligt in het ziekenhuis of mijn zussie of zoiets"
    Voor mijn gevoel vertelde hij teregend langzaam wat er was. Toen zegt ie ja je vader kreeg de melding woningbrand, dus ik dacht ons huidige huis, nee op ons nieuwe adres. Nou mijn hart ging even 10 keer zo snel!

Achteraf kan ik de lol er wel van inzien, maak me nog wel wat zorgen over het gevaar voor dingen die nog kunnen gebeuren als het niet goed gerepareerd wordt ofzo.,

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

pfff, dat echt schrikken ja! gelukkig is het met een sisser afgelopen, het zou je toch maar gebeuren, je nieuwe huis......

7. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jeetje :confused:, ja, natuurlijk schrik je! Gelukkig is het nu goed afgelopen maar voor hetzelfde geld....

Brrrr, niet aan denken!

Je hebt wel mooie kozijnen ;).

Fijn dat het goed is afgelopen en alvast succes met de verhuizing!

8. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Jeetje zeg dat is schrikken.
    Gelukkig was het maar een klein brandje... wel vreemd. Succes met de verhuizing.

9. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Gelukkig is er niks ernstigs gebeurt. Wel ff controleren of alles gemaakt is voordat jullie het huis betrekken.

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Dat is inderdaad wel schrikken, maar gelukkig is er niks ergers gebeurd! Maar goed laten nakijken en repareren voor jullie daar gaan wonen.

Succes met de verhuizing!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

pff, dat is idd schrikken!

Share This Page