Hoi meiden, Ik ben vanaf de 5e week van mn zwangerschap erg misselijk en soms ook overgeven... Nu heb ik mijn bloedresultaten terug gekregen en bleek dat niet mijn hb maar mn ijzerwaarde in mijn bloed zeer laag waren... Nu drink ik dus roosvicee ferro maar warm eten kan ik of niet eten of ik moet ervan overgeven echt gezond eten lukt me dus gewoon niet, maak me nu erg veel zorgen of dit erg schadelijk voor de baby is Hebben jullie hier ervaring mee en wat doe je eraan? raak er best wel een beetje in paniek van Shenna
je zou ook vitamines kunnen slikken. Ik gebruik die van puur mama. Daar zit ook ijzer in en dergelijke. Is speciaal voor zwangere vrouwen.
Het kan voor de baby idd niet zo veel kwaad, meer voor jou. Probeer gewoon te eten en drinken wat je kunt. Als je misselijkheid weer wat afneemt, komt dat echt wel weer bij Nog een side note: van mijn gyn kreeg ik te horen dat je van ijzerpillen etc extra misselijk kunt worden. Ik was namelijk ook heel erg misselijk en slap, maar hij vond het niet verstandig om extra ijzer te nemen. Groetjes Rosa
Ik slikte ook dagravit plus twee extra ijzertabletten per dag, nu is mijn ijzer goed en blijf een extra ijzertabletje per dag bijslkikken, dit is altijd goed!
misschien snap ik het niet helemaal, maar hebben je ijzerwaardes juist niet alles met je hb te maken?