Even mopperen, ik ben zoooo moe! Heb ik lekker vakantie, denk ik wat uit te kunnen rusten, besluit zoon dat 1 nachtvoeding niet meer genoeg is, hij is nu steeds 2x per nacht wakker en vindt ook nog eens dat de dag voor 6 uur begint. Overdag slaapt hij erg goed (vaak 2x2 uur) en sinds kort valt hij zelf in slaap. Maar als ik dan een keer denk tijdens een slaapje overdag ook te gaan liggen, nee hoor, dan doet meneer natuurlijk een kort slaapje... Wie moppert/MOEdert er met mij mee? (Of heeft DE oplossing?)
Haha, hier ook precies zo... wanneer ik besluit ook even te gaan liggen, is madame binnen een half uur alweer wakker Wat ik aan mijn dochter merk is, als zij overdag veel slaapt dan word ze snachts ook wakker. Als ze overdag minder slaapt, dan gaat de nacht ook goed. Mischien kun je dat proberen? Veel succes
Hier is het juist spoken 's nachts als hij een slaapje overslaat of als ik hem wakker maak. En met spoken bedoel ik ook echt een uur of langer wakker zijn en echt niet in slaap vallen. Ga ik er nog liever 2x uit voor een nachtvoeding waar we na 10 minuten weer verder slapen.
Hier ook een mannetje dat onrustig is geweest vannnacht.... grote gaap nu dus haha. Hij krijgt waarschijnlijk ook de waterpokken, dus misschien dat dat hem irriteert. Hij zweet ook erg, is natuurlijk ook niet fijn. Ik had hem even bij me gelegd omdat ik niet elk kwartier naar zijn kamer wilde lopen. Maar met dat gedraai en gekrioel naast me slaap ik ook niet... pfff Dus ik gaap even mee