Ik mocht in januari afrijden en heb het geluk gehad om het in 1 keer te halen. Meid probeer zo rustig mogelijk te zijn en kijk niet te overdreven naar recht en links dan kan je weer te onzeker over komen. En niet denken dat het helemaal perfect moet hoor ik kreeg het commentaar dat ik te dicht op me voorganger reed op de snelweg en was toch geslaagd. Hoop voor je dat je het ga halen. Mocht dat niet het geval zijn bekijk het dan zo dan heb je het een keer ervaren en weet je ook de volgende keer wat je kan verwachten. Heel veel succes.
Hoe vervelend je rij-instructeur ook os: neem hem mee de auto in als je gaat afrijden. Ik had ook een stomme rij-insturcteur en wilde hem dus niet mee in de auto. De examinator stelde mij oen allemaal vragen en dat kon ik niet handelen. Ik ben de eerste keer dus gezakt. 2e keer de insturcteur wel mee en ze kletsten de hele tijd met elkaar en lieten mij lekker rijden. Natuurlijk lette de examinator wel op mij, maar dat gevoel had ik niet. Hierdoor was ik een stuk relaxter! Succes!
Hij wil zelf niet mee. Dat doet hij al tijden niet meer aangezien hij de examinatoren van het CBR verschrikkelijk vindt. Dus ik heb weinig keus vrees ik..
Relax... Eet een banaan! Vraag aan je rij-instructeur of je van te voren nog even een uurtje kan lessen. Ik ben de 2e keer geslaagd. Mijn 1e examinator zou een eitje zijn. Iedereen haalde zn rijbewijs bij die man. Ja... Ik natuurlijk niet! Ik reed goed. Maakte geen fouten en heb al mijn verrichtingen gehaald. Toch ben ik gezakt. De 2e keer kreeg ik "de" man waarbij iedereen zakte. Ja... Ik natuurlijk niet! ik haalde mn rijbewijs en man wat reed ik bagger! Al mn verrichtingen niet gehaald en hij moest zelfs ingrijpen. Omdat ik door de zenuwen op het gas duwde ipv rem. Vraag me niet hoe ik mijn rijbewijs gehaald heb, want ik snap het nog steeds niet! alles is dus mogelijk..
Haha dat geeft de burger moed! Ik heb sowieso nog een uurtje les voordat ik moet afrijden, dus dan kan ik er mooi even inkomen. Ik ga er gewoon tegenaan en dan zien we wel!
Kijken, kijken, kijken en niet onzeker overrkomen! Ik ben voor mn afrijden eerst nog een uurtje gaan rijden. Heel veel succes!!!
Hier WILDE mijn instructeur dat ik niet slaagde voor mijn examen. Hij zei letterlijk tegen mij dat ik toch niet zou slagen, omdat ik nog niet bekwaam genoeg was Ik dacht bij mezelf jij kan de pot op. Heb hem ook niet meegenomen tijdens het afrijden en mocht van mij lekker op het CBR blijven de lul. Ik heb niet perfect gereden, zelfs 2 ingrepen gehad ( die vrouw trapte 2 x op de rem om mensen voorrang te geven die dat niet hadden). Maar ik heb me zodanig hersteld op de snelweg dat ik het toch had gehaald! Je had die kop van mijn instructeur moeten zien!! 1 x theorie 1 x examen haha. Natuurlijk word je zenuwachtig en ga er maar vanuit dat het niet perfect zal lopen. Echt leren autorijden doe je zonder druk van een instructeur of examinator, dat komt nog wel. Perfect rijden is ook niet nodig, zolang ze maar kunnen zien DAT je kan rijden en je voor je eigen veiligheid en die voor een ander waakt!!
Nou vandaag is het zover! Ben nog niet zenuwachtig, maar goed dat kan nog komen natuurlijk! Ik moet om 13:05 afrijden. Duimen jullie voor me?
Hopelijk ging het bij jou beter dan bij mij! Ben vanochtend voor de 4e (!!!!) keer gezakt.. grrrrr.... Zet een examinator naast me en ik blokkeer volledig... Nu volgende maand staatsexamen....
Nou dames, ik ben GESLAAGD!! Ben helemaal happy! Was gelukkig erg rustig, en had een super aardige examinator! Ben helemaal happy! Echt een opluchting! Bedankt voor al jullie bemoedigende berichten! @ kawaii : jeetje dat is balen zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Je moet het ook maar net treffen. Maar houd de moed erin, de volgende keer gaat het je lukken!
Gefeliciteerd!!!!! Kawaii, balen zeg. Staat examen zijn ze wat 'makkelijker' en stellen je ook meer gerust. Succes.