Vroeg of laat komt het goed meid! Ik ook 4x gezakt, en met staatsexamen geslaagd.... commentaar: "eigenlijk ben je nog wat onzeker, maar kan je nergens op betrappen". Nou, je merkt er echt niks van, hoor! Ik ben een zeer goede automobiliste, al zeg ik het zelf .
Gefeliciteerd! Waar moest je afrijden? Ik had ook zo'n leuke examinator, een oud politie agent met wie ik gigantisch aan het ouwehoeren was En een hele leuke rijinstructeur, uit Kesteren, wat een fijne vent. Hij zorgde er voor dat ik vol zelfvertrouwen op examen ging, en dus de 1e keer slaagde.
Dank jullie wel! Ben nog steeds helemaal happy! En pfoe wat ben ik blij dat ik van mijn rijinstructeur af ben zeg! Echt een kwal van een vent! Ik stelde tijdens de rijles altijd vrij veel vragen, ik bedoel ik ben daar om te leren en als ik in het verkeer aparte situaties tegenkwam wilde ik daad graag wat meer duidelijkheid over. Ik kreeg dan als antwoord: Je kan toch ook zelf logisch nadenken? Nou dat zorgt er bepaald niet voor dat je zeker achter het stuur zit kan ik je vertellen. Maar goed, daar ben ik gelukkig van af! Bij de examinator voelde ik me daarentegen veel zekerder. Een hele lieve vrouw die vroeg naar wat ik allemaal deed in het dagelijks leven, en die me op me gemak stelde toen ik een foutje maakte. Gelukkig heb ik het allemaal achter de rug nu en mag ik vrijdag m'n rijbewijs ophalen, kan niet wachten
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar probeer zo zelfverzekerd als mogelijk over te komen. Mocht je een bepaalde situatie hebben en er wordt je gevraagd waarom je gewacht hebt bijvoorbeeld op een auto of iets ancers, zeg dan gewoon, dat jij vond dat dat t veiligste was. Nog een andere tip. Ze vinden het enorm belangrijk dat je in de spiegels kijkt. Nou kun je vanuit je ooghoeken in een binnnespiegel kijken zonder dat de examinator t ziet. Jij kijkt dan wel maar hij ziet dat dan niet. Ik kreeg als tip om t spiegelt een beetje te kantelen dat zodra je er in wil kijken je als t ware een beetje met je hoofd omhoog moet om te kijken, Beetje overdreven zeg maar kijken, maar dan zien ze wel dat jij je spiegels goed gebruikt Ik wens je alvast heel veel succes. En laat je niet van de wijs brengen door je rijinstructeur. je gaat ze gewoon allemaal een poepie laten ruiken en haalt m donderdag gewoon!! Zet m op
ha ha sorry ik zie dat mijn bericht achterhaald is. Je moest gisteren zeker afrijden. je bent geslaagd!!!! Gefeliciteerd!!