Meiden, Ik ben nu 8 weken zwanger en mijn afscheiding wordt donkerder. Hij is nu i.p.v. wit een beetje gelig/bruin... Verder heb ik geen buikpijn ofzo hoor! Maar hebben meer mensen hier last van?
Dat heb ik ook gehad.. daarna werd het wel wat bruiner! Maar dat was dezelfde dag ook weer over gelukkig! Daarna werd het wat gelig met slierten en nou is het helemaal normaal! Dit was bij mij afgelopen vrijdag.. Ik was ook bang maar het was dezelfde dag al weer flink minder
He Meiden, Ik heb het al mijn gehele zwangerschap. Dan weer wit, dan weer gelig of bruin. De verloskundige zegt dat het hormonen zijn en zolang er geen echte jeuk bij komt is er niets aan de hand. Zodra er jeuk is, kan het een infectie of schimmel zijn en dan moet je urine inleveren bij de huisarts. maak je dus maar niet druk. Zolang het niet echt bloed is, kan het waarschijnlijk weinig kwaad. Groetjes
hey meiden, dan ga ik me er geen zorgen meer om maken. Nu heb ik wel nog last van gelige afscheiding maar dat is alleen (onsmakelijk sorry) in mijn onderbroek. Bij het afvegen is het wel gewoon wit...