He meiden, Ik kan mij niet herinneren dat ik de beeb vandaag gevoeld heb, heb net een kwartier gelegen en op mijn buik geklopt, handen op mijn buik gelegd, buik gewiegt maar krijg helemaal geen reactie. Voel hem zowiezo minder dan rond de 20-25 weken. Iemand nog meer tips om te kijken of hij wil reageren? Zal waarschijnlijk de verlos even moeten bellen denken jullie niet? Liefs Marlous
ik heb het ook wel eens, dat ik me niet kan herinneren dat ik mijn kindje heb gevoelt. Ga eens rustig liggen of zitten en leg je handen op je buik. (als je het nog niet hebt gedaan). Dan tv kijken o.i.d. Je kunt natuurlijk voor alle zekerheid je VK bellen.
Het zou kunnen dat de beeb gewoon in diepe slaap is..ben zelf nu 26 weken zwanger en voel de kleine ook niet altijd..probeer dan ook contact te maken maar lukt ook niet altijd. Heb wel een angelsound dus kan altijd even naar het hartje luisteren, dat is wel fijn! Als je je ongerust maakt zou ik gewoon even je vk bellen, zij kan je vast en zeker geruststellen! Of je kunt even langskomen om naar het hartje te luisteren. Misschien heb je ondertussen je beebje al gevoeld! Groetjes!
Als je de baby nog niet gevoeld heb vandaag, zou ik gewoon even de vk bellen. Het kan altijd wel een keer, maar voor je eigen rust zou ik gewoon even bellen.
Nee nog niet gevoeld, maar ben er nu ook zo op gefocust dat het toch niet lukt.. Ga even lekker liggen en mogelijk wil hij dan nog ff aan mij laten weten dat het goed is
Gister ben ik bij een infosessie over zwangerschap en bevalling geweest van het ziekenhuis waar ik ga bevallen. Die gynaecoloog wat de sessie gaf zei dat als je rond de 30 wkn bent je de baby minder kunt gaan voelen, vooral in de morgen en middag houdt ie zich stil. Hij zei dat als je ongeveer 10x de baby op een dag voelt het voldoende is. Ik zou dus vanavond even opletten of je de baby voelt.
Jee ik ben geschopt! Dank voor jullie tips en gerustellingen, daardoor werd ik ook weer rustig en mn mannetje ook denk ik! Ik ben weer opgelucht, wel een hoofdpijn aan overgehouden maarja dat nemen we maar voor lief!
goed zo, marlous. Zo zie je maar, dat als je je druk maakt dit ook niet goed is. Je even ergens anders op concentreren werkt bij mij ook. Tuurlijk moet je als je echt ongerust bent altijd even de VK bellen.