Hoi lieve dames, Ik lees veel op het forum hier. Soms post ik zelf ook iets. Vorig jaar november heb ik met 9 weken een curretage gehad, ik was zwanger geraakt door mijn spiraal heen. Op dat moment hebben wij besloten dat we voor een kindje zouden gaan. Mei dit jaar had ik een positieve test in me handen. Helaas op Moederdag 8 mei. Begon ik te bloeden. Wat eindigde in een vroege miskraam met 5 weken. 8 mei moest ik gaan zien als mijn menstruatie dag. Deze ronde duurde 31 dagen tot juni. Juni duurde 30 dagen en juli duurde 33 dagen. Mijn cyclus is dan onregelmatig ??? Deze maand ben ik de ovu testen van clear blue gaan gebruiken. Ik had een grote doos besteld zodat ik de hele maand in Zicht kon krijgen. Mijn menstruatie was van 7 augustus tot 11 augustus. 18 augustus heb ik 1 dag een smile op mijn ovu test gekregen. Vrijdag had ik buik krampen en pijn in mijn eierstokken. Zaterdag ook maar minder. Ik denk zaterdag dus 1 dpo ?? Vanaf maandag kreeg ik pijn in me onderrug, echt gigantisch!!! Ik heb krom gelopen van de pijn. Dinsdag nog steeds. Vandaag ook nog wel maar stukken minder! Ik heb elke maand wel rugpijn maar volgens mij zat het altijd hoger, normaal slikte ik diclofinac, maar deze maand maar 1 x een paracetamol genomen. Klopt het nou dat je op 14 dpo je nod is? Of is dat altijd verschillend? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met antwoorden. Liefs
Hoi hoi. Ik vind jou cyclus niet onregelmatig! Vind hem zelfs vrij mooi er zit een keer 2 dagen verschil in, en dat mag. De smile op de ovulatie test wil zeggen dat je een LH piek hebt en de ei binnen 24 en 48 uur zal springen. De eerste dag na die 48 uur is 1 dpo. Krampen en pijn in je eierstokken kan de laatste groei spurt zijn van je eitje. Niet iedereen word 14 dagen na ovulatie ongesteld, ligt eraan hoelang jou LF duurt ( luttele fase) Ik zou je langste cyclus aanhouden van 33 dagen en dan bijhouden. Heb ik het zo zo beetje goed uitgelegt?
Als je de 18e een smiley had dan is gemakshalve 20 aug je eisprong. 21 aug is 1dpo . Nu zit je dus op 5 dp. Niet iedereen heeft een LF van 14 dagen na eisprong
Hallo dames Ik heb een vraag wie zou mijn veder kunnen helpen of me meer duidelijkheid kunnen geven ik 2 weeken gelden had ik mijn menstruatie begon 31 jullie tot 5 augustus en rond de 20 ste kreeg ik weer een bloeding met stolsols en 2 dagen heftige buik kramp gehad zo erg dat niet kon lopen heb test gedaan die was postief en ook nog bloed onder zoek gehad en me hormoon spiegel was met 70% verhoogd alleen vind raar dat ik nog steeds bloed al 7 dagen nu ik heb vanmorgen ook weer een test gedaan maar der kwam nog steeds eeen 2 streepje Iemand ook zo iets mee gemaakt ik hoor het GRAAG ik word gek van het afwachten en de onduidelijkheid Hier ook me testen wat denken jullie de ene is van 23-8en de andere vanmorgen 26-8