hier is het binnen nu 19 graden volgens de thermostaat. op zich prima, lekker een vest aan. maar onze zoon van 14 maanden kruipt rond op de tegelvloer en die is dus koud en merk nu dat zn handen/voeten erg koud zijn. zouden jullie de vloerverwarming aanzetten? zit erover te twijfelen, voor vandaag heeft het al geen nut want voordat dat een beetje warm is moet ik al gaan werken en zijn ze bij de oppas. hij heeft er morgen dan pas profijt van, en ik zie dat aan het einde van de week de temperaturen weer wat omhoog gaan. hebben jullie de verwarming al aan?
Nee. Het is hier nog 23 graden binnen. Baby's in huis dan komen de ramen en deuren niet zo snel meer open merk ik.
het koelt hier vrij snel af in huis, gedeelte van de woonkamer heeft een (slecht geisoleerd) plat dak en de rest is matig geisoleerd. vorig huis had een houten vloer dat scheelt al veel voor de kruipers onder ons. denk dat ik toch de verwarming wat aanzet... al is het maar dat de kou van de vloer af is. want proberen om mr op het vloerkleed te houden is geen doen
Hier net geen 19 graden meer binnen en hier gaat dadelijk de houtkachel even aan. Is ook al een paar keer aan geweest, maar doen we nogal snel. Verwarming is nog niet aan geweest, maar moesten we geen houtkachel hebben gehad, dan zou ik die denk ik onder de 20graden al snel aanzetten.
Nee nog niet. Hier ook een tegelvloer en een kruipende baby maar met slofjes aan (en eventueel ook nog sokken in de slofjes) gaat het prima. Zijn handjes voelen wel een beetje koud aan maar zolang hij er geen last van heeft is het prima. Overigens heb ik ook een speelkleed op de vloer liggen waar hij nu vaak zelf heen gaat om op te spelen.
Hier is het nog 21,5 graden dus hij gaat nog niet aan. Zou het onder de 19,5 komen zou ik hem aanzetten met kleintjes in huis!
Nee nog niet...het is hier nog 23 graden. Ik hoop pas eind oktober. In ons eerste huis was het altijd pas 1 december...( we zaten tussen apartementen in en het was heel goed geisoleerd...ideaal dus)
Hier is het nu 19.5 maar heb nog wat raampjes open en op een kier, dus als het echt te koud word sluit ik eerst die raampjes en dan eens kijken. Met een vestje aan is het nog lekker te doen.
Mijn verwarming is vanochtend uit zichzelf aan gegaan en dat gebeurd alleen als het onder de 19 graden komt. Nu is het 20 graden in huis en blijft de verwarming dus verder uit.
Hier is het 22 graden en als het 18 graden wordt dan slaat de verwarming automatisch aan. Ik zou zelf nog geen verwarming aanzetten. Al heeft je kleintje koude handjes en beentje door het kruipen op de vloer.
Nee, voorlopig gaat de verwarming hier nog niet aan. Het is hier nog 25 graden in huis en veelal staat de balkondeur en de ramen hier ook nog open. Zoonlief speelt bijna de hele dag in zijn ondergoed. Wij hebben een plat dak en de hele dag zon dus het warmt hier snel op. Zeker als het eind van de week nog wat warmer wordt hoeft de verwarming echt pas eind oktober of begin november aan.
Sinds gister staat ie aan. Het was 17 graden, dat vind ik echt te fris. We hebben een oud, tochtig huis, dus het wordt snel koud. Als het 19 is zou ik het nog niet doen, dan trek ik wel sokken en een vest aan.
Hier is het nu 19,5 graden. Ik het zelf een t-shirt aan met korte mouwen en de kinderen wel lange mouwen. M'n zoontje trek ik gewoon sokjes aan maar doe de verwarming niet aan. Als hij koude handjes heeft is echt niet erg. . Heb nooit overdags de verwarming aan gehad als het onder de 18 graden werd en de kinderen hebben er nooit last van gehad
Hier springt de verwarming aan als het beneden de 20 graden word. Maar of het nu 15 of 25 graden is, onze vloer voelt altijd koud aan. Denk niet dat een koude vloer kwaad kan
Nee hoor goed geïsoleerde tussen woning. Nu 23.5 met de zon op het raam laat lekker de kamer opwarmen en dan blijft het tot in de avond lekker en na 9 uur liggen we onder een plaid. Boven is het sowieso wat warmer dus hoop dat ik het sowieso red tot oktober afhankelijk van het weer.
Aanvulling: Overigens was het vanmorgen zo koud op de fiets dat ik het liefste wel verwarming zou willen aanzetten maar uit besparingen probeer ik het nog altijd eerst met vesten en sokken en een dekentje op de bank te regelen nu is ons huis wel slecht geïsoleerd moet ik erbij vermelden dus bij ons is het snel koud.
Paar weken terug al wel even aan gehad. Toen werd het weer erg heet. Zucht Nu is het nog 20 graden in huis. Doe hem aan als ik het koud heb of onder de 19 graden komt.