Hoi, is er iemand die deze twee foto's voor mij zou willen bewerken (belichting, eventueel achtergrond als dat gaat), zodat ik toch een mooie, leuke foto heb van mijn dochtertje om in het groot te laten afdrukken. Geld voor een fotoshoot bij de fotograaf heb ik momenteel niet.
hele leuke foto's hoor! de achtergrond hoeft nog niet eens vind ik.. best leuk de belichting zal vast makkelijk te veranderen zijn door iemand hier
je hebt zo'n websites met groupons... soms heb je daar ook fotograven tussen.. zo heb ik laatst 34 euro betaald voor een fotoshoot + 3 fotos + een foto op poster formaat (zonder groupon kost een fotoshoot 67 euro, 19 euro per foto en dan nog eens die poster erboven op) zonder poster was de deal 21 euro geloof ik (edit... ik zie dat je in lummen woont... de deal waar ik het over heb gaat over fotostudio AB in Valkenburg en Brunssum , NL dus best wel in de buurt van je toch>?)
Ik weet niet of dat in de buurt ligt, maar ik rijd ook niet met de auto dus dan word het al wat moeilijker Toch bedankt voor de tip!