Ik ben wat aan het rondkijken op het net voor een mobiel. Ik vind de Muziekmobiel Blue Serenade van Tiny Love erg leuk. Ik zag dat het in Engeland veel goedkoper is. Maar welke speelgoed site is goed en verzend ook naar Nederland? Nu de koersen zo goed zijn wil ik wel een gok wagen
BabyDaysDirect - Pushchairs | Prams | Car Seats | Baby Equipment | Online Baby Shop | Nursery Equipment | BPA Member Ik weet niet of ze hem op deze site verkopen. Maar ik heb de wheely bug daar vorig jaar besteld en dat scheelde enorm veel geld! Ik had het ook binnen een paar dagen in huis.
Ik bestel wel eens speelgoed via amazon.co.uk Niet dat het zo verschilt qua prijs, maar je vindt er toch nog een iets ander gamma dan hier.
zoek hem op via ebay, dat doen wij altijd, gister nog een tomy starlight gekocht omdat die hier uit de handel is *TINY LOVE*
Bij amazon en babydays direct wordt hij niet verkocht Ebay is een super goed idee. Ik ga gelijk kijken Bedankt
had er 1 gevonden,die link staat in mijn vorige berichtje, maar hier heb je hem nog een keer: http://cgi.ebay.nl/TINY-LOVE-Natures-Scerenade-Remote-Baby-Cot-Mobile-/110501695228?, pt=UK_Toys_Games_Toys_CA&hash=item19ba6a0efc.