slapen op de buik maar kan niet meer tereug.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by rijkie28, Jan 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    ik heb een vraagje me kleine mantje van 1 slaap sinds tijdtje op zijn buikje allen hij kan niet tereug komen naar zijn rugje? dus soms raakt hij in paniek dat die niet meer tereug kan dus zet die het op huilen . ga er heen en leg hem op zijn rugje tereug maar als ik weg loopt blijft die door huilen. dus geef ik hem klein beetje melk als troos. en spookt soms door zijn hele bedtje heen .
    zijn er meer kindtjes die dit hebben?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hij is 1 jaar en kan niet terugrollen? Ligt hij dan vastgedraaid in zijn slaapzak ofzo?

Mijn kinderen gaan al sinds ze een half jaar? ofzo zijn hun hele bed door links rechts zij rug buik...

3. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    nee ligt vast hoor.
    op een of andere manier kan die tereug soms met slaapzak,
    hij kan normaal wel van buik naar rug tereug, mischien ligt ook wel aan dat slaapzak om heeft.

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Dus hij kan zonder slaapzak wél van buik naar rug rollen? En als hij 's nachts draait dan kan hij dat niet met de slaapzak aan?
    Dan kun je dat toch oefenen. Trek hem overdag de slaapzak aan en laat hem van buik naar rug rollen.

5. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    dank je wel voor de tip aurora2013

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik weet niet of hij wel wakker word van het draaien, maar misschien is hij zowizo even wakkergeworden?

Share This Page