ik heb een vraagje me kleine mantje van 1 slaap sinds tijdtje op zijn buikje allen hij kan niet tereug komen naar zijn rugje? dus soms raakt hij in paniek dat die niet meer tereug kan dus zet die het op huilen . ga er heen en leg hem op zijn rugje tereug maar als ik weg loopt blijft die door huilen. dus geef ik hem klein beetje melk als troos. en spookt soms door zijn hele bedtje heen . zijn er meer kindtjes die dit hebben?
Hij is 1 jaar en kan niet terugrollen? Ligt hij dan vastgedraaid in zijn slaapzak ofzo? Mijn kinderen gaan al sinds ze een half jaar? ofzo zijn hun hele bed door links rechts zij rug buik...
nee ligt vast hoor. op een of andere manier kan die tereug soms met slaapzak, hij kan normaal wel van buik naar rug tereug, mischien ligt ook wel aan dat slaapzak om heeft.
Dus hij kan zonder slaapzak wél van buik naar rug rollen? En als hij 's nachts draait dan kan hij dat niet met de slaapzak aan? Dan kun je dat toch oefenen. Trek hem overdag de slaapzak aan en laat hem van buik naar rug rollen.
Ik weet niet of hij wel wakker word van het draaien, maar misschien is hij zowizo even wakkergeworden?